اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

مدعیان قهرمانی لیگ هندبال قم رقابت خود را آغاز کردند

تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی مسابقات لیگ هندبال رده سنی نوجوانان باشگاه‌های استان قم کار خود را رسما آغاز کردند.

مدعیان قهرمانی لیگ هندبال قم رقابت خود را آغاز کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده توسط هیئت هندبال کشورمان، مسابقات این فصل هندبال رده سنی نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های استان قم از امروز با شرکت تیم‌های مطرح باشگاهی در یک گروه به شکل دوره‌ای به انجام خواهد رسید.

این در حالی است که امسال در پیکارهای قهرمانی هندبال نوجوانان باشگاه‌های قم پنج تیم حضور دارند و در تلاش برای کسب عنوان قهرمانی کشور،‌ مجموعه بازی‌های خود را به شکل دوره‌ای در مدت چهار هفته برگزار می‌کنند.

در حالی که تیم‌ها با ترکیبی از چهره‌های مستعد آینده هندبال قم در این دوره از پیکارها حضور یافته‌اند، از سوی هیئت هندبال برنامه و نحوه برگزاری این رقابت‌ها مشخص شده است و طبق اعلام هیئت هندبال این رقابت‌ها از امروز به میزبانی سالن ثامن الائمه قم برگزار می‌شود.

با توجه به توانمندی بالایی که نوجوانان هندبالیست قمی در ترکیب تیم‌های شرکت کننده در مسابقات این فصل لیگ دسته نوجوانان هندبال باشگاه‌های قم دارند، قرار است بهترین‌ها از جمع بازیکنان حاضر در لیگ برای حضور در اردوی تیم منتخب قم برای مسابقات کشوری نیز گزینش شوند.

با صعود هندبال قم به پیکارهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور بعد از هشت سال موجی از امیدواری بین نوجوانان و جوانان علاقمند به هندبال در شهر مقدس قم ایجاد شده است و بازیکنانی که در لیگ‌های پایه به میدان می‌روند، هیئت هندبال قم به عنوان پشتوانه‌های آینده هندبال قم به آنها توجه دارد تا هندبال قم به غیر از لیگ برتر در مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور نیز حضور پرقدرتی داشته باشد.

مسابقات این فصل لیگ رده سنی نوجوانان هندبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های امید، ناحیه چهار آموزش و پرورش (الف)، امید، ناحیه دو آموزش و پرورش، پاسارگاد و ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) برگزار می‌شود.

بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته در هیئت هندبال استان قم که در حضور نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده انجام پذیرفت و همچنین با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده، در هفته نخست این رقابت‌ها چهار دیدار به انجام می‌رسد که می‌تواند چهره تیم‌های مدعی را شناسایی کند.

در هفته نخست تیم هندبال امید قم برابر تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) قرار می‌گیرد، هندبالیست‌های تیم ناحیه دو آموزش و پرورش قم با تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش (الف) دیدار می‌کنند، پاسارگاد به مصاف تیم ناحیه چهار آموزش و پرورش (ب) می‌رود و سرانجام مسابقه پایانی بین تیم‌های هندبال نوجوانان امید و ناحیه دو آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول