اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت هندبال قم:

هندبالیست‌های نوجوان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

رئیس هیئت هندبال استان قم از اعزام آینده‌سازان هندبال استان به مسابقات رده سنی نوجوانان قهرمانی هندبال کشور خبر داد.

هندبالیست‌های نوجوان قم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

سیدعلیرضا طباطبایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در سال جاری در مسابقات لیگ‌های هندبال و رقابت‌های قهرمانی رده‌های سنی پایه هندبال کشور تیم‌های قمی با اقتدار به مصاف حریفان خواهند رفت.

وی ادامه داد: اعزام تیم‌های رده‌های سنی مختلف هندبال قم به رقابت‌های قهرمانی کشور و همچنین پیکارهای لیگ‌های برتر و دسته اول کشور در هر دو بخش مردان و بانوان انجام می‌شود و قصد داریم سال موفقی را در هندبال قم به ثبت برسانیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: طبق تقویم فدراسیون هندبال در جریان زمان، مکان و نحوه برگزاری رقابت‌های لیگ و همچنین قهرمانی هندبال کشور قرار داریم و سعی می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب و مطلوب تیم‌های خوبی را برای رقابت‌های پیش‌رو آماده کنیم.

وی یادآور شد: امسال هندبال قم در بخش آقایان رده سنی بزرگسالان در لیگ برتر مردان باشگاه‌های کشور حضور دارد در حالی که نماینده هندبال قم در بخش بانوان امسال در رقابت‌های لیگ دسته اول هندبال بانوان کشور به مصاف حریفان می‌رود.

طباطبایی اظهار کرد: در رده‌های سنی پایه نیز تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان پسر و دختر قم بر اساس زمان‌بندی پیش‌بینی شده در تقویم هیئت هندبال مطابق با تقویم فدراسیون هندبال، در مسابقات قهرمانی هندبال کشور حضور خواهند یافت.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های هیئت برای گزینش بازیکنان واجد شرایط عضویت در تیم‌های اعزامی هندبال قم به مسابقات قهرمانی کشور برگزاری رقابت‌های لیگ هندبال قم است تا از بین بازیکنانی که در لیگ استانی در تیم‌های مختلف حضور دارند، یک تیم قوی و منسجم تشکیل بدهیم.

رئیس هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: نخستین رقابت قهرمانی کشور در هندبال، مسابقات رده سنی نوجوانان است که زمان زیادی به برگزاری مسابقات آن باقی نمانده است و به همین خاطر هم‌اکنون مشغول برگزاری لیگ هندبال نوجوانان قم هستیم تا بتوانیم ظرفیت موجود در این رده سنی را بهتر بشناسیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری رقابت‌های هندبال نوجوانان پسر قهرمانی کشور، اظهار کرد: بر اساس تقویم اجرایی سال 1392 فدراسیون هندبال، کمیته داوران و مسابقات این فدراسیون در نظر دارد رقابت‌های هندبال نوجوانان قهرمانی پسر کشور را برگزار کند.

طباطبایی افزود: بر این اساس آخرین مهلت اعلام آمادگی حضور در مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان کشور، دوازدهم تیرماه بود که ما آمادگی خود را اعلام کردیم در حالی که با توجه به شرط سنی در نظر گرفته شده، بازیکنان متولد یازدهم دی‌ماه سال 1375 به بالا مجوز حضور در این رقابت‌ها را دارند.

انتهای پیام/78002/ز40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول