اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

شرکت 48 هزار حامی در طرح اکرام ایتام در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در سال گذشته 48 هزار حامی با شرکت در طرح اکرام در این استان، 140 میلیارد ریال وجه نقد اهدا کردند.

شرکت 48 هزار حامی در طرح اکرام ایتام در فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، علی اللهیاری امشب در آیین ضیافت افطاری استانداری فارس با ایتام زیرپوشش کمیته امداد و تجلیل از حامیان نیکوکار طرح اکرام اظهار داشت: از تعداد حامیان طرح اکرام ایتام در استان فارس 12 هزار حامی را کارکنان دولت تشکیل می‌دهند.

وی اضافه کرد: بیشترین حامیان طرح اکرام ایتام را کارکنان آموزش و پرورش با 12 هزار حامی و پرداخت ماهانه 920 میلیون ریال، دانشگاه علوم پزشکی با یک‌هزار و 650 حامی  و 230 میلیون ریال و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس نیز با 300 حامی با پرداخت 52 میلیون ریال تشکیل می‌دهند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس از خانه‌دار شدن 20 هزار خانواده مددجوی این نهاد مردمی از طریق مسکن مهر و روستائیان در هفته گذشته در این استان خبر داد و گفت: اگر امور ایتام به خیران و با کمک‌های دولتی اختصاص یابد، بسیاری از مشکلات مددجویان زیر پوشش برطرف می‌شود.

اللهیاری بیان داشت: فقر یکی از بیماری‌های بزرگ اجتماعی است، که خطر آن از بیماری‌های جسمی بیشتر است، چراکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی را به وجود می‌آورد.

این مسئول اضافه کرد: کمیته امداد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی با رویکرد خدمت به محرومان و فقرزدایی تشکیل شد، که در این راستا خدمات ارزنده‌ای به قشر آسیب‌پذیر جامعه ارائه کرده است.

در ادامه استاندار فارس در این آیین طی سخنان کوتاهی در زمینه فضیلت ماه مبارک رمضان ابراز داشت: رمضان ماهی است که انسان با لب فرو بستن به اطعمه و اشربه از طریق عبادت مسیر تعالی را می‌آموزد.

حسین صادق عابدین خاطرنشان کرد: یکی از مسیرهای پرورش، خدمت به خلق است، چراکه می‌توان از این طریق به خالق رسید.

انتهای پیام/2448/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول