اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی خبر داد

جذب 2100 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی از جذب 2 هزار و 100 حامی جدید برای ایتام این استان از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون خبر داد.

جذب 2100 حامی جدید برای ایتام خراسان شمالی

امان‌الله حسین‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: 900 نفر از این تعداد حامی از خارج و بقیه از داخل استان برای حمایت از ایتام جذب شده‌اند.

وی، یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اجرا شده کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در ماه مبارک رمضان را برپایی پایگاه‌های حامی‌یابی ایتام در سطح استان‌ها عنوان کرد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی، جذب حامیان ایتام از طریق حامیان خارج از استان توسط رابطان و سر رابطان را برشمرد و بیان داشت: در این راستا حدود 2 هزار و 500 رابط حامی‌یابی در سطح کشور فعال شده‌اند.

وی، شمار ایتام استان را 6 هزار و 500 نفر عنوان کرد و متذکر شد: یتیمان زیر 18 سال این نهاد 4 هزار و 135 نفر هستند که تماماً دارای حامی هستند.

حسین‌پور همچنین تعداد حامیان این ایتام را 25 هزار نفر برشمرد و اضافه کرد: این حامیان داخل و خارج از استان هستند که به صورت ماهیانه ایتام را مورد حمایت قرار می‌دهند.

به گزارش فارس، 68 هزار نفر مددجوی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/63002/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول