اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد مازندران خبر داد

جذب 2500 حامی برای ایتام در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران از جذب 2 هزار و 547 حامی تاکنون برای ایتام در ماه مبارک رمضان خبر داد.

جذب 2500 حامی برای ایتام در ماه مبارک رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ابراهیم باغبانی صبح امروز در جمع خبرنگاران در نشستی خبری با اشاره به اینکه در روز 21 ماه مبارک رمضان همانند سراسر کشور پایگاه اکرام ایتام در سراسر استان راه‌اندازی شد، اظهار داشت: در روز فراخوان طرح اکرام ایتام یک‌هزار و 123 حامی در استان جذب شده است.

باغبانی با اشاره به اینکه این تعداد حامی جدید حمایت از یک‌هزار و 200 یتیم را بر عهده گرفتند، گفت: در طرح محسنین نیز 27 حامی برای حمایت از 30 خانواده جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد مازندران با اعلام اینکه از مجموع حامیان جدید جذب شده در ماه مبارک رمضان 765 نفر در تهران جذب شدند، افزود: 632 نفر نیز در پایگاه‌های استانی جذب شدند.

وی با بیان اینکه در مجموع 28 هزار و 744 حامی ایتام در استان حمایت ایتام را بر عهده دارند، تصریح کرد: 5 هزار و 500 یتیم در مازندران از کمک‌های حامیان طرح اکرام بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران ابراز داشت: با توجه به همکاری مناسب مردم در طرح اکرام ایتام تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش می‌یابد.

 وی با اعلام اینکه 90 درصد حامیان نیز تمایل به مشارکت در طرح اکرام دارند و عموما بعد از گذشت یک سال همکاری خود را در طرح اکرام تمدید می‌کنند، افزود: در سال‌ جاری در کنار طرح اکرام ایتام فراخوانی طرح محسنین را داشتیم که در این طرح نیز خیران می‌توانند همانند طرح اکرام به افرادی که یتیم نیستند، اما در خانواده‌ای با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند، کمک کنند.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول