اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد مازندران خبر داد

جذب 1367 حامی جدید برای ایتام مازندران/ راه‌اندازی 20 پایگاه ثابت

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران از جذب یک‌هزار و 367 حامی جدید ایتام تاکنون در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: با توجه به همکاری مناسب مردم در طرح اکرام ایتام تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش می‌یابد.

جذب 1367 حامی جدید برای ایتام مازندران/ راه‌اندازی 20 پایگاه ثابت

یدالله طهماسب‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه روز 21 ماه مبارک رمضان روز فراخوانی طرح اکرام ایتام در کشور است، اظهار داشت: در استان مازندران نیز در تمامی میدان‌های اصلی شهرها، مساجد، تکایا با همکاری امدادیاران این طرح اجرا می‌شود.

وی از جذب یک‌هزار و 367 حامی ایتام تاکنون در ماه مبارک امسال خبر داد و ابراز داشت: با توجه به همکاری مناسب مردم در طرح اکرام ایتام تا پایان ماه مبارک این میزان افزایش می‌یابد.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی مازندران با اشاره به اینکه 26 هزار و 197 حامی با کمیته امداد در طرح اکرام ایتام مشارکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: 90 درصد حامیان نیز تمایل به مشارکت در طرح اکرام دارند و عموما بعد از گذشت یک سال همکاری خود را در طرح اکرام تمدید می‌کنند.

طهماسب‌پور با اعلام اینکه در سال‌ جاری در کنار طرح اکرام ایتام فراخوانی طرح محسنین را نیز داریم، گفت: در این طرح نیز خیران می‌توانند همانند طرح اکرام به افرادی که یتیم نیستند، اما در خانواده‌ای با مشکلات فراوان زندگی می‌کنند، کمک کنند.

وی افزود: 30 درصد از حامیان طرح اکرام استان مازندران را افراد خیر تهرانی تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/86003/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول