اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت بسکتبال مازندران:

نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان شد

دبیر هیئت بسکتبال مازندران گفت: در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال محمدرضا نوری مربی مازندرانی بسکتبال به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان معرفی شد.

نوری سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان شد

محمدعلی رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: در چند سال اخیر ورزش بسکتبال مازندران رشد چشمگیری را در بین استان‌های کشور داشته و بازیکنان زیادی نیز به تیم‌های ملی رده پایه معرفی کرده است.

وی افزود: در آخرین خبر نیز در حکمی از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال یک مربی مازندرانی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

دبیر هیئت بسکتبال مازندران تصریح کرد: محمدرضا نوری یکی از بسکتبالیست‌های خوش‌نام مازندران در سال‌های نه چندان دور بود که در عرصه مربیگری نیز دو بار کاله مازندران را قهرمان لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کرد و توانست جواز حضور این تیم در لیگ برتر را کسب کند.

رجایی با اشاره به اینکه این تصمیم‌گیری از سوی فدراسیون بسکتبال برای معرفی مربیان تیم‌های ملی نوجوانان 2017، جوانان 2018، نوجوانان 2015 و جوانان 2016 انجام شد، گفت: تداوم تمرین‌های تیم‌های ملی در رده‌های مختلف سنی به صورت مستمر در دستور کار فدراسیون است تا نمایندگان کشورمان بتوانند در میادین بین‌المللی آینده؛ خوش بدرخشند.

وی با اعلام اینکه محمدرضا نوری به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان برای بازیکنان متولدین دی ماه سال 1376 تا سال 1377 منصوب شد، بیان داشت: رضا خان‌محمدی و کاظم محنایی نیز به عنوان مربی، نوری را در تیم ملی همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/86012/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول