اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانش آموزی استان قزوین بیان کرد

شجره طیبه صالحین محوری‌ترین برنامه بسیج دانش‌آموزی است

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین شجره طیبه صالحین را محوری‌ترین برنامه سازمان بسیج دانش‌آموزی ذکر کرد.

شجره طیبه صالحین محوری‌ترین برنامه بسیج دانش‌آموزی است

علی ملک‌محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: فلسفه شکل‌گیری بسیج حفاظت از انقلاب و دستاوردهای آن است که این نهاد مقدس با دور اندیشی و فرمان حضرت امام خمینی (ره) در کشور ایجاد شد.

ملک محمدی تصریح کرد: بعد از تشکیل بسیج به دلیل وسعت در اقشار مردمی نیاز شد که بسیج در اقشار مختلف راه یابد و از آنجا که دانش‌آموزان قشر عظیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دادند، بسیج دانش‌آموزی در مدارس شکل گرفت.

وی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین اقشار بسیج، قشر دانش‌آموزی است که همواره نقش مهمی در حفظ و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی را بر عهده داشته است.

ملک‌محمدی یادآور شد: با توجه به اهمیت قشر دانش‌آموز، همواره سازمان بسیج دانش‌آموزی برنامه‌های بسیار وسیع و متنوعی برای آینده‌سازان کشور ترسیم کرده است که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به برگزاری جشنواره‌های علمی، فرهنگی، ورزشی، معرفتی، آموزش قرآن و برگزاری مسابقات مختلف اشاره کرد.

این مقام مسئول ابراز داشت: سازمان بسیج دانش‌آموزی همواره در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کرده است که از جمله این موفقیت‌ها را می‌توان حضور شش نفر از دانش‌آموزان مبتکر و ممتاز بسیجی در جشنواره علمی دانش‌آموزی دانست که به لطف خداوند متعال و زحمات این عزیزان هر شش نفر کاروان اعزامی به عنوان نفرات برگزیده و ممتاز کشور معرفی شدند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن در تیرماه سال جاری بیان کرد: دانش‌آموزان بسیجی استان قزوین با تلاش و همت مضاعف توانستند در این مسابقات هم جزو نفرات برتر باشند.

ملک‌محمدی با اشاره به اجرای طرح حلقه‌های شجره طیبه صالحین دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: از برنامه‌های مهم معرفتی این سازمان برگزاری حلقه‌های صالحین در سطح مدارس است.

ملک‌محمدی با اشاره به برگزاری برنامه‌های معرفتی و فرهنگی بسیج دانش‌آموزی استان، بیان کرد: این برنامه‌ها با محوریت گروه‌های صالحین صورت می‌گیرد و برنامه‌ای که اهداف خاص تربیتی را در بین دانش‌آموزان پیگیری می‌کند به عنوان محوری‌ترین برنامه مورد توجه سازمان قرار دارد.

وی تأکید کرد: حضور دانش‌آموزان در برنامه‌های شجره طیبه صالحین ضمن ایجاد دوستی بیشتر بین آنها سبب پاسخگویی به سؤالات و ابهامات آنها در زمینه‌های مختلف می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی استان قزوین با تقدیر و تشکر از همکاری آموزش و پرورش استان قزوین در برگزاری برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی عنوان کرد: همواره با مسئولان و مدیرکل آموزش و پرورش استان جلسات متعدد برگزار شده و تا امروز تعامل خوبی بین این دو سازمان در راستای حمایت از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در جریان است.

ملک‌محمدی به برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در طول تابستان اشاره و اذعان داشت: استمرار برنامه‌ها و فعالیت‌های حلقه صالحین یکی از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در ایام تابستان است.

وی با اشاره به برنامه بسیج دانش‌آموزی در تابستان، عنوان کرد: از آنجا که ارتباط دانش‌آموزان در این ایام با مدارس کمتر است، بسیج دانش‌آموزی همواره تلاش می‌کند تا با معرفی و برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی، معرفتی از جمله برگزاری اردوهای طرح ولایت و اردوهای جهادی و طرح هجرت برای غنی سازی اوقات فراغت این عزیزان تلاش کند.

انتهای پیام/77008/ق40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول