اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در راهپیمایی روز قدس صورت گرفت

دعوت مردم از سوی اقشار بسیج قزوین

اقشار بسیج در استان قزوین، مردم ولایت‌مدار این استان را به شرکت باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

دعوت مردم از سوی اقشار بسیج قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، اقشار مختلف بسیج و همچنین نواحی مقاومت بسیج این استان با انتشار بیانیه‌های جداگانه‌ای مردم ولایت‌مدار استان قزوین به حضوری باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

در این بیانیه‌ها که از سوی سپاه شهرستان بویین زهرا منتشر شده، عنوان شده است: ملت مظلوم فلسطین امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند عزم جدی و راسخ مسلمین جهان برای رهایی از آوارگی و رنج است. این بیانیه می‌افزاید: وحدت و همدلی امت اسلامی است که می‌تواند با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و اسلامیت، دیانت، حقانیت و ظرفیت و توان حقیقی خویش را به رخ زیاده‌خواهان عالم بکشاند و یاوه‌گویی‌های نظام سلطه را در نطفه خفه کند و اجازه عرض اندام به آنها ندهد.

همچنین در بیانیه کمیته خادمین شهدای ستاد راهیان نور استان قزوین تأکید شده است: بر هیچ کس پوشیده نیست که ملت سرافراز ایران پس از عبور از یک حماسه بزرگ سیاسی در 24 خرداد سال جاری و در دامنه حمایت از ارزش‌های راستین و آرمان‌های انقلابی خود و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری با حضور دشمن شکن خود در روز قدس امسال جواب محکمی به این اقدامات خائنانه و توطئه‌های ناجوانمردانه خواهد داد و پیمان خود را با امام و شهیدان در راستای تعالی ارزش‌های اسلام حقیقی را مستحکم‌تر خواهد کرد.

اما در بیانیه سازمان بسیج حقوقدانان استان قزوین عنوان شده است: آنچه امروز در سوریه، مصر، عراق، لبنان، عربستان، افغانستان، میانمار، بحرین و دیگر کشورها اتفاق می‌افتد، بخشی از برنامه‌های ظالمانه و غیر انسانی صهیونیست و آمریکای جنایتکار و جیره خواران و سرسپردگان آنان می‌باشد.

انتهای پیام/2667/ذ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول