اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان:

روز قدس، روز قدرت‌نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان گفت: روز قدس، روز قدرت‌نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن است.

روز قدس، روز قدرت‌نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی است

محسن آنالویی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: روز قدس روزی است که امام خمینی (ره) توانستند با نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام این روز یاد و خاطره ملت فلسطین را برای همیشه در اذهان جاودانه کنند.

وی ادامه داد: امروز دیگر روز قدس تنها مربوط به یک کشور نیست؛ بلکه به یک مسئله مهم جهانی تبدیل شده است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: راهپیمایی‌های روز قدس در کشورهای گوناگون نشان داده است، آنهایی که قلبشان برای پیروزی اسلام و چیره شدن حق بر باطل می‌تپد برای فلسطین و قدس شریف اهمیت فراوانی قائلند و به همین خاطر است که  از آن حمایت می‌کنند.

وی عنوان کرد: امروز همه قدرت‌های استکباری متحد شده‌اند تا نگذارند فلسطینیان به اهدافشان برسند، اما مردم ایران و دیگر کشورها با حضور در صحنه‌های مختلف و به خصوص در جمعه آخر ماه مبارک رمضان و با زبان روزه در راهپیمایی حضور یافته و از آرمان‌های قدس شریف حمایت خواهند کرد.

آنالویی تأکید کرد: روز قدس نشان‌دهنده اتحاد و یکپارچگی مسلمانان برای دفاع از آرمان‌های اسلامی است و این روز، روز قدرت‌نمایی اسلام در مقابل استکبار جهانی و اعلام انزجار از رژیم صهیونیستی و حامیان جنایتکار آن است.

وی در پایان متذکر شد: امیدوارم همه مردم و به خصوص دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان محترم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس حمایت همه جانبه خود از مردم بی دفاع و مظلوم فلسطین را اعلام کرده و برای تحقق اهداف اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/63001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول