اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس

105 روحانی در مساجد رزن سخنرانی می‌کنند

سرپرست تبلیغات اسلامی رزن گفت: در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس، امشب 105 روحانی در مساجد شهرستان و روستاهای رزن با موضوع روز جهانی قدس سخنرانی می‌کنند.

105 روحانی در مساجد رزن سخنرانی می‌کنند

حجت‌الاسلام قاسم ملکی در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی روز جهانی قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رزن اظهار داشت: این جلسه با هماهنگی تشکل‌های دینی و فرهنگی و با حضور 180 هیئت‌های مذهبی برگزار شده است.

وی افزود: در راستای گرامیداشت روز جهانی قدس، امشب 105 روحانی در مساجد شهرستان و روستاهای رزن با موضوع روز جهانی قدس سخنرانی می‌کنند.

سرپرست تبلیغات اسلامی شهرستان رزن روز قدس را یکی موضوعات مهم نظام اسلامی دانست و افزود: وظیفه همه مسلمانان است که در این روز با حضوری گسترده، اتحاد خود را در ظلم‌ستیزی و دفاع از مظلوم به جهانیان نشان دهند.

وی ادامه داد: روز قدس روز همدردی با مسلمانان مظلوم فلسطین و مبارزه با ظلم‌ است که با تدبیر هوشمندانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شد.

ملکی بیان داشت: در روز جهانی قدس تمام فعالان قرآنی، هیئت‌های مذهبی، تشکل‌های دینی و فرهنگی و روحانیون با صفوف فشرده، در راهپیمایی علیه ظلم شرکت خواهند داشت.

وی در پایان سخنانش تصریح کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان رزن رأس ساعت 10 صبح از مسجد صاحب‌الزمان(عج) شروع می‌شود و تا میدان جهاد ادامه دارد. 

انتهای پیام/2499/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول