اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان:

حضور حداکثری در روز قدس امسال واجب است

امام جمعه همدان با بیان اینکه در سال‌های گذشته جریان فاجعه سوریه، کودتای نظامی مصر، چنگ و دندان نشان دادن اسرائیل و مسئله به هم ریختن لبنان و بحرین نبود، گفت: با وجود این مباحث روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

حضور حداکثری در روز قدس امسال واجب است

آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به روز قدس اظهار کرد: امسال حضور در راهپیمایی روز قدس بسیار حساس‌تر از سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته جریان فاجعه سوریه، کودتای نظامی مصر، چنگ و دندان نشان دادن اسرائیل و مسئله به هم ریختن لبنان و بحرین نبود، افزود: با وجود این مباحث روز قدس امسال از حساسیت ویژه‌ای برخوردار است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان بیان داشت: با توجه به اینکه امسال دشمنان شکست خود را حس کرده‌اند با تمام توان و تجهیزات به میدان آمده‌اند در نتیجه مردم نیز باید با تمام وجود به میدان بیایند.

وی تصریح کرد: امسال حضور حداکثری در روز قدس از هر سال واجب‌تر است و باید باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار شود چرا که دشمن خود را در مرحله اضمحلال و نابودی می‌بیند و به همین دلیل تمام توان خود را به کار بسته است.

محمدی با اشاره به فتنه دشمنان اسلام در لیبی، تونس، یمن، عربستان، پاکستان، افغانستان، عراق، ترکیه و... تأکید کرد: مسلمانان نیز باید با تمام قوا به میدان بیایند و در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی با اشاره به آیه «تواصوا بالحق و تواصوا بالصبر» گفت: در این آیه آمده است که همگان باید همگان را وصیت به حق و صبر کنند و همگان باید همگان را دلداری دهند و تقویت کنند و در راستای امور مسلمین تبلیغ کنند.

امام جمعه همدان با اشاره به اثربخشی تبلیغات خاطرنشان کرد: علت تبلیغات زیاد دشمن تأثیر آن است و اگر ما یک هزارم دشمن تبلیغ کنیم از آنها پیش‌تر خواهیم بود.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس وظیفه همگان است، افزود: روز جهانی قدس در سراسر جهان وحدت مسلمانان را نشان می‌دهد و باعث ناامیدی دشمنان می‌شود.

انتهای پیام/89006/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول