اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

روز قدس، روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران و مستکبران است

سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام به مناسبت روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: روز قدس، روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ است.

روز قدس، روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران و مستکبران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است: روز قدس یادآور فریاد بلند امام خمینی (ره) در برابر آمریکا و مولود نامشروع آمریکا و انگلیس یعنی رژیم جعلی صهیونیستی است. روز قدس، روز اسلام و روز خیزش حق‌طلبان علیه جنایتکاران تاریخ و روز قیام مستضعفان عالم علیه مستکبران است. روز قدس روز فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه صهیونیست جنایتکار، آمریکا و هم‌پیمانان آنها برداشت و ادعاهای مزورانه آنها در خصوص دموکراسی، حقوق بشر و  انسان‌دوستی را پوچ و بی‌معنا جلوه داد.

این بیانیه می‌افزاید: ره‌آوردهای روز جهانی قدس و حماسه حضور ملل آزادیخواه و حق طلب در همراهی با جهان اسلام در حمایت از قدس و انتفاضه فلسطین باعث افول هژمونی نظام سلطه بر منطقه‌ی راهبردی غرب آسیا و شمال آفریقا و آشکار شدن بیش از پیش ضعف و استیصال آمریکا و غرب در حفظ امنیت و حیات ننگین رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی در سرزمین‌های اشغال شده است.

این بیانیه ادامه می‌دهد: تردیدی نیست که تحولات جاری در سطح منطقه به ویژه در صحنه سوریه، مصر، لبنان و فلسطین و نیز اقدام اخیر اتحادیه اروپا در قرار دادن نام شاخه نظامی حزب‌الله در فهرست گروه‌های تروریستی، بیانگر بازتولید راهبردی است که آمریکا، اروپا، ارتجاع عرب و رژیم صهیونیستی بطور مشترک برای هدف قرار دادن جبهه مقاومت ضدصهیونیستی و ایجاد انحراف و فروپاشی در روند بیداری اسلامی طراحی و عملیاتی کرده‌اند.

این بیانیه خاطرنشان می‌کند: با این وجود ستاره بخت دشمنان اسلام و قرآن رو به خاموشی است و رؤیای صهیونیست‌ها در ایجاد اسرائیل بزرگ از نیل تا فرات و تغییر نقشه منطقه و شکل‌گیری خاورمیانه جدید برای آمریکا هرگز تحقق نخواهد یافت و برخلاف تصور کاخ سفید و تل‌آویو جریان جهانی شدن با شاخص بیداری اسلامی با اقتدار و صلابت تکمیل و ان‌شاءالله در فرجام به آزادی بیت‌المقدس، پایان اشغالگری و بازگشت فلسطینیان به سرزمین آبا و اجدادی خود منتهی خواهد شد.

این بیانیه می‌افزاید: بی‏ شک حضور هوشیارانه ملت ایران اسلامی در روز قدس امسال نیز همچون همیشه، خط بطلانی بر دسیسه‌ها و القائات شیاطینی خواهد کشید که بر‌آنند تا وحدت و انسجام ملت های مسلمان را خدشه‌دار کرده و به نیات شوم خود دست یابند، اما زهی خیال باطل که آزادیخواهان در سرتاسر عالم اثبات خواهند کرد که این روز، مظهر وحدت امت اسلامی ‌در دفاع از ملت مظلوم فلسطین و روز به اهتزاز درآوردن پرچم قدس شریف خواهد بود.

امروز در شرایط حساسی که منطقه شاهد خیزش و بیداری اسلامی است و نقشه‌های استکبار جهانی برای مقابله با این بیداری از جمله شکستن محور مقاومت در سوریه هر روز با فتنه و د‌سیسه‌های رنگارنگ ‌ابعاد جدیدی به خود می‌گیرد بر همه مسلمین فر‌ض است که با حضور گسترده ‌و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز قدس و حمایت از ستم دیدگان و آوارگان فلسطینی، پرچم عدالت و حق‌طلبی را در جهان برافراشته و با همه توان و قدرت، وعده الهی «و الارض یرثها عبادی الصالحون» را در مقابل دیدگان جهانیان به نمایش بگذارند‌‌.

این بیانیه یادآور می‌شود: ما پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) ‌استان ایلام ضمن دعوت از تمامی اقشار مردم شهیدپرور و انقلابی استان جهت حضوری پرشور و دشمن‌شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس ، دوشادوش ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی و گوش به فرمان مولا و مقتدای خود ولی امر مسلمین جهان‌، امام خامنه‌ای (‌مدظله العالی) در مراسم راهپیمایی این روز بزرگ و تاریخی حضور خواهیم یافت.

انتهای پیام/2246/صا/مر3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول