اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

36 روز تا آغاز لیگ برتر فوتسال

کاپیتان صبا با نوریل نیکل روسیه قرارداد بست / حسن‌زاده نخستین لژیونر فوتسال قم

کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور رسما از این تیم جدا شد و با تیم نوریل نیکل روسیه قرارداد امضا کرد.

کاپیتان صبا با نوریل نیکل روسیه قرارداد بست / حسن‌زاده نخستین لژیونر فوتسال قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، کاپیتان تیم فوتسال صبای قم در مسابقات فصل گذشته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور علی‌اصغر حسن‌زاده بود که با درخششی خیره کننده در ترکیب صبا یکی از عوامل تاثیرگذار این تیم در راه کسب عنوان نایب قهرمان لیگ برتر محسوب می‌شد.

این بازیکن 26 ساله در لیگ چهاردهم تنها در یک مسابقه و آن هم در بازی برگشت برابر تیم فوتسال شهرداری ساوه به دلیل سه اخطاره بودن برای صبای قم به میدان نرفت و در سایر دیدارها با بازوبند کاپیتانی بهترین بازیکن صبا در لیگ برتر به شمار می‌رفت.

حسن‌زاده فوتسال خود را از تیم فوتسال ارم کیش قم آغاز کرد و در سال‌های 1384 و 1387 با پیراهن شماره 17 این تیم زیر نظر مربیان مطرحی همچون حسین شمس و سیدمهدی ابطحی با پیراهن ارم کیش قم موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور شده است.

این بازیکن بعد از جدایی از تیم فوتسال ارم کیش قم در سال 1387 به تیم فوتسال فولاد ماهان سپاهان اصفهان رفت و سه فصل برای این تیم در لیگ برتر بازی کرد و با این تیم به موفقیت‌های بزرگی همچون قهرمانی در جام باشگاه‌های فوتسال آسیا و لیگ برتر ایران دست یافت.

حسن‌زاده علاوه بر ارم کیش قم و فولاد ماهان سپاهان اصفهان در تیم الریان قطر در جام باشگاه‌های آسیا نیز بازی کرده است و با این تیم طعم مقام سومی در این رقابت‌ها را چشیده است اما بعد از فولاد ماهان اصفهان، ارم کیش قم و الریان قطر، در سال 1391 با پیراهن تیم صبای قم در لیگ برتر ایران به میدان رفت.

ملی پوش قمی فوتسال کشورمان در لیگ چهاردهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور در سال 91 با پیراهن شماره هفت و بازوبند کاپیتانی تیم صبای قم در مقابل رقبای لیگ برتری همواره یکی از بهترین‌های صبای قم بود و در پایان لیگ نیز با 31 گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

حسن‌زاده که دو دوره حضور در جام جهانی فوتسال، چهار دوره حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا، سه دوره حضور در رقابت‌های فوتسال بازی‌های سالنی آسیا، چندین دوره حضور در ترکیب تیم‌های ملی جوانان و امید کشورمان در مسابقات بین‌المللی و غرب آسیا را در کارنامه دارد و از این رقابت‌ها بیش از 10 عنوان و جام قهرمانی را کسب کرده است، با درخشش در صبای قم مورد توجه باشگاه نوریل نیکل روسیه قرار گرفت و با عقد قراردادی رسمی از پانزدهم شهریورماه همزمان با شروع لیگ کشورمان در این تیم روسی در لیگ باشگاه‌های فوتسال روسیه بازی خواهد کرد تا نخستین لژیونر فوتسال قم لقب بگیرد.

انتهای پیام/78002/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول