اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت انتخابی در وزن به اضافه 70 کیلوگرم

نماینده قم برای حضور در انتخابی تیم ملی کاراته معرفی شد

نماینده کاراته استان قم برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته اعزامی به رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا معرفی شد.

نماینده قم برای حضور در انتخابی تیم ملی کاراته معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که رقابت‌های کاراته قهرمانی مردان و زنان آسیا در رده‌های سنی مختلف اعم از نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان از حدود سه ماه دیگر در غرب آسیا و به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود، هنوز ملی‌پوش وزن به اضافه 70 کیلوگرم تیم کشورمان مشخص نیست.

این در حالی است که رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در زمستان سال گذشته برگزار شد و از بین نفرات برتر آن رقابت‌ها قرار شد ترکیب تیم ملی برای حضور در مسابقات کاراته قهرمانی غرب آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و پیکارهای قهرمانی مردان آسیا شناسایی شود.

تغییراتی که فدراسیون جدید کاراته در ترکیب تیم ملی به وجود آورده و چهره‌های مطرحی همچون حبیب‌الله ناظریان و علیرضا کتیرایی را از کادر فنی تیم ملی و همچنین مدال‌آوران کاراته قم و چند استان دیگر را از بین ملی پوشان کنار گذاشته، گویا چندان هم کارساز نبوده و این فدراسیون برای تغییر و تحول خیلی عجولانه تصمیم گرفته است.

اگر چنین نبود نباید بعد از گذشت حدود شش ماه از مسابقات انتخابی تیم ملی، ملی پوش وزن به اضافه 70 کیلوگرم تیم ملی کاراته نوجوانان کشورمان مشخص نباشد و این نشان از ضعف کادر فنی تیم ملی کاراته است که هنوز نتوانسته برای این وزن نفر آماده را پیدا کند.

از سوی دیگر باید به این نکته نیز توجه داشت که سال گذشته و در فدراسیون کاراته قبلی، ملی‌پوشان کاراته کشورمان علاوه بر تورنمنت‌های بین‌المللی و رقابت‌های قهرمانی آسیا و جهان در مسابقات معتبری همچون لیگ جهانی کاراته نیز شرکت کردند اما امسال فدراسیون جدید هیچ اقدامی در این زمینه انجام نداد که این نیز از ضعف‌های این فدراسیون به شمار می‌رود.

به هر حال برای شناختن ملی پوش وزن به اضافه 70 کیلوگرم تیم ملی کاراته نوجوانان فراخوانی از سوی فدراسیون کاراته برای معرفی برترین‌های هر استان و برگزاری یک دوره رقابت انتخابی انجام شد و برای این منظور هیئت کاراته استان قم بین مدعیان این وزن مسابقه انتخابی برگزار کرد.

در این مسابقات که در خانه کاراته استان قم برگزار شد، حمیدرضا نجاتی از باشگاه کاراته انقلاب قم توانست با غلبه بر حریفان و پیروزی در سه مرحله متوالی به عنوان نماینده استان قم راهی مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی نوجوانان کشورمان شود.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول