اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه قروه:

روز قدس پیوند معنویت رمضان، با سیاست دینی است

امام جمعه قروه گفت: روز قدس نقطه پیوند بین معنویت ماه مبارک رمضان و سیاست بین‌المللی و مقابله با نقشه‌های دفع شرارت‌های رژیم اشغالگر قدس است.

روز قدس پیوند معنویت رمضان، با سیاست دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، صفرعلی احیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اعلام این مطلب اظهار کرد نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز قدس، هوشمندانه‌ترین تصمیم اعتقادی – سیاسی عصر حاضر بود.

وی با بیان اینکه تفکر صهیونیستی، تـوطئه‎ای‎ چنـد لایه‎‎ و چند بعدی و بعد اقتصادی آن‎ به مراتب‎ خطرناکتر و پیچیده‌‌تر است تصریح کرد: حضور اقتصادی ‎ رژیم‎ صهیونیستی در کشورهـای اسلامی‎‎ در قالـب‎ جهـانـی‌سـازی ‎اقتـصـاد و سرمایه‌‌گذاری‎‎‎ خارجی و نظریه‌پردازی  بـرای اقتصاد آزاد و یک‎ طرفه‎‎ به سـمـت‎ جهان‎‎ غرب‎ یکی از جمله این توطئه است کـه‎ نباید اجازه داد در جهـان اسـلام‎ رخنه پیدا کند.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران، الگوی جدیدی از مقاومت و مبارزه را به ملت‎‎های جهان معرفی کرد، افزود: به همین دلیل اندیشه حاکم بر انقلاب اسلامی ایران از ابتدای تشکیل نظام جمهوری اسلامی مقهور تبلیغات دروغین و قدرت کاذب صهیونیسم و مولود نامشروع آن یعنی اسراییل نشد و با اقتدار از تلاش برای نابودی آن سخن گفت.

احیا با تاکید بر اینکه پافشاری بر مبارزه با استکبار جهانی و تفکر صهیونیستی پس از گذشت سال‌ها از انقلاب اسلامی، پویاتر و زنده‎تر از گذشته در حال پیگیری است خاطرنشان کرد: امروز در اقصی نقاط جهان اسلام، ملت‎‎ها با تأسی از تفکر انقلاب اسلامی ایران بیدار شده‎اند و در مقابل حکومت‎‎های ظالم ایستاده‎اند.

وی نقش امام راحل در زنده نگه‌داشتن دشمنی‌های آمریکا و اسراییل با اسلام و مظلومان عالم، گفت: امام (ره) در تمام دوران مبازرات سیاسی خود، همیشه تلاش داشته که دشمنی اسرائیل و امریکا با اسلام و مظلومان زمان و فلسطین‌های ستمدیده را زنده نگه‌داشته و با افشاگری‌های بموقع ملل عالم را متوجه این غده سرطانی نماید.

حجت‌الاسلام احیا با اشاره به حمایت‌های مذبوحانه آمریکا از این فرزند نامشروع خود گفت: آمریکا با حمایت‌های بی‌دریغ از اسرائیل تلاش کرده است که نقش دوگانه پدرخواندگی و نوکری توامان را ایفا نموده و اجازه ندهد که این شرور بی‌محابا تضعیف شده و نابود شود.

امام جمعه قروه مهم‌ترین ثمرات حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس را نمایان کردن اتحاد دنیای اسلام در برابر استکبار اعلام کرد و افزود: صهیونیسم بین‌المللی می‌داند که اسلام ناب و جمهوری اسلامی تنها نیرویی هستند که می‌توانند در برابر زیاده‌خواهی، ظلم و فساد و تباهی آنها بایستد.

احیا در پایان خاطرنشان کرد: همه ملت ایران و امت اسلامی قدس را روز اسلام و فریاد علیه ستمکاری صهیونیسم بین‌المللی و استکبار جهانی دانسته و به صحنه خواهند آمد تا نشان دهند آزادی و عدالت و حمایت از ستمدیدگان  تنها از اسلام بر می‌آید.

انتهای پیام/79009/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول