اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان خبر داد

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در زنجان

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان از برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در استان خبر داد.

برگزاری هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در زنجان

حسین افشار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در فضایی بالغ بر 5 هزار و 500 متر مربع در استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 80 شرکت‌کننده از استان‌های مختلف کشور در نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شرکت می‌کنند، خاطرنشان کرد: این استان‌ها شامل زنجان، تهران، اصفهان، یزد، آذربایجان‌غربی و شرقی، البرز، فارس و اردبیل می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کاسپین استان زنجان با بیان اینکه این نمایشگاه از 22 تا 25 مردادماه سال‌جاری در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف پرداختن به صنعت مدرن ساختمان و معرفی آخرین محصولات و فناوری‌های صنعتی در زمینه ساختمان، کاشی، سرامیک، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی توسط شرکت نمایشگاهی مدبران بین‌الملل ماه‌ کوه در محل نمایشگاه کاسپین زنجان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: شرکت‌های ایران رادیاتور، ایساتیس، آب‌بند، سنگ کسرا، شیرآلات قهرمان و ... از برترین برند‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه مذکور به شمار می‌روند.

افشار اضافه کرد: فعالین صنایع انواع لوله و اتصالات، رادیاتور، پکیج‌های حرارتی، انواع درب و پنجره، تجهیزات نوین ساختمان، شیرآلات ساختمان، آجر و بلوک، شیرآلات صنعتی، ورق‌های کامپوزیت و ساندویچ پانل دیواری و سقفی، دیوارهای پی ساخته، انواع عایق‌های رطوبتی، آیفون تصویری و صوتی، سقف‌های شیب‌دار، لوازم بهداشتی، کاشی و سرامیک، سنگ‌های تزئینی، درب و کرکره اتوماتیک، الکترود و دستگاه جوش و باسکول در این نمایشگاه حضور دارند.

وی گفت: ساعت بازدید از نمایشگاه‌ بین‌المللی صنعت ساختمان و تاسیسات گرمایشی و سرمایشی در استان زنجان از ساعت 16 تا 22 شب اعلام شده است.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول