اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

برپایی نمایشگاه‌های رمضان با 30 غرفه در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از برپایی نمایشگاه‌های رمضان با 30 غرفه در چهار شهرستان این استان خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های رمضان با 30 غرفه در شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی ظهر امروز در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه جشن رمضان در یاسوج اظهار داشت: تعداد چهار نمایشگاه با بیش از 30 غرفه در شهرستان‌های بویراحمد، دنا، کهگیلویه و چرام برای نمایش دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی برپا شد. 

وی گفت: در این نمایشگاه‌ها غرفه‌هایی برای دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در عرصه اشتغال، غرفه گلریزان ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان نیازمند، افطاری ایتام، تهیه جهیزیه دختران زیر پوشش و کمک به افراد بیمار پیش‌بینی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین در این نمایشگاه‌ها غرفه‌ای برای حامی‌یابی ایتام و اکرام آن‌ها و سرپرستی یتیمان از سوی افراد خیر و نیکوکار اختصاص یافته که در این غرفه‌ها شناسنامه ایتام با مشخصات کامل در دید عموم قرار می‌گیرد.

فرهادی اظهار داشت: افراد خیر و نیکوکار می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های نمایشگاه‌های کمیته امداد امام خمینی سرپرستی و کفالت یک یا چند یتیم را بر عهده گیرند.

وی با اشاره به این‌که حداقل کمک به ایتام 200 هزار ریال است، عنوان کرد: افراد خیر می‌توانند برای مدت زمان چند ماه، یک سال یا هر زمانی که توان پرداخت داشته باشند از این ایتام حمایت کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در کنار عرضه دستاوردها و توانمندی‌های مددجویان زیر پوشش این نهاد در زمینه‌های محصولات سنتی و دست‌بافت، غرفه‌ای هم برای عرضه سوغات محلی استان پیش‌بینی شده است.

فرهادی هدف از برگزاری نمایشگاه‌های جشن رمضان را مشارکت خیرین برای کمک به ایتام و نیازمندان و فرهنگ‌سازی برای احیای سنت‌های حسنه انفاق، ایثار و کمک به هم‌نوع و همچنین معرفی برنامه‌ها و فعالیت‌های کمیته امداد امام خمینی در راستای کمک به نیازمندان و فراهم‌سازی زمینه جلب اعتماد مردم اعلام کرد.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان همه روزه بعد از افطار پذیرای بازدیدکنندگان است.

امام جمعه یاسوج نیز در این مراسم با بیان این‌که رمضان ماه خدا و ماه احیای سنت‌های حسنه است، گفت: سنت‌های حسنه‌ای مانند انفاق در راه خدا ذخیره و اندوخته است و گم شدنی نیست.

حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی امام جمعه یاسوج هم گفت: کاش توفیق پیدا کنیم در این ماه مبارک از نیازمندان دستگیری و فرصت را برای کمک به فقرا غنیمت شماریم.

گفتنی است،‌ در حاشیه این مراسم امام جمعه، فرماندار شهرستان بویراحمد و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی از دستاوردهای مددجویان کمیته امداد امام خمینی در این نمایشگاه و سایر غرفه‌های نمایشگاه دیدن کردند.

انتهای پیام/82009/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول