اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد

اشتغال بیش از 60 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از اشتغال 60 هزار و 52 نفر در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی خبر داد.

اشتغال بیش از 60 هزار نفر در شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی، علی سلیمانی در جلسه مشترک با فعالان صنعتی استان گفت: توسعه و تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی از اولویت‌های اساسی این شرکت است.

وی شهرک‌ها و نواحی صنعتی را مرکز ثقل سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و افزود: تامین امکانات زیر بنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی عاملی مهم در سرمایه‌گذاری‌ها و استقرار واحدهای صنعتی است که پیشرفت صنعتی و اشتغال را به دنبال دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی همچنین به وجود 37 شهرک و ناحیه صنعتی فعال در استان اشاره کرده و افزود: این شهرک‌ها تعداد یک‌هزار و 960 واحد صنعتی را با زمینه اشتغال 60 هزار و 52 نفر در خود جای داده است.

وی همچنین از اختصاص 25 درصد فاز عملیاتی شهرک‌ها و نواحی صنعتی به فضای سبز خبر داد و گفت: این شرکت همچنین در راستای صیانت از محیط زیست اقدام به احداث تصفیه‌خانه فاضلاب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کرده که در حال حاضر هفت شهرک صنعتی در سطح استان مجهز به سیستم تصفیه فاضلاب جهت دفع پساب‌های صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی ضمن اشاره به حمایت‌های نرم‌افزاری از صنایع کوچک افزود: اعطای تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری، معرفی به صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری، اجرای دوره‌های آموزشی، برگزاری تورهای صنعتی، کمک به تجدید ساختار و نوسازی صنایع، ارتقای کیفیت بهره‌وری، ایجاد مرکز خدمات فناوری و کسب کار از عمده فعالیت‌های این شرکت برای واحدهای مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است.

انتهای پیام/70004/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول