اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

قدس نماد مقاومت مسلمانان در مقابل توطئه‌ها و تفرقه‌هاست

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: قدس نماد مقاومت مسلمانان در مقابل توطئه‌ها و تفرقه‌هاست.

قدس نماد مقاومت مسلمانان در مقابل توطئه‌ها و تفرقه‌هاست

حجت‌الاسلام محرم‌علی فراشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: روز قدس، روز همه مسلمانان جهان، روز همبستگی و همدلی و نقطه عطفی در حماسه‌‌سازی سیاسی ملت ایران محسوب می ‌شود و همه ایرانیان از اقوام و مذاهب مختلف اسلامی در این روز بزرگ حضوری گسترده داشته و دارند.

وی افزود: در شرایط کنونی وضعیت برای جهان اسلام بسیار حساس شده به نحوی که در هر گوشه‌‌ای از جهان با دخالت استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مسلمان کشته می‌شوند لذا باید در روز جهانی قدس با وحدت کلمه و یک صدا با مسلمانان جهان این حرکت ناجوانمردانه آن‌ها را محکوم کنیم.

فراشی تصریح کرد: روز قدس روز اسلام است و ملت ایران در روز قدس و شرکت در راهپیمایی میلیونی غیرت دینی خود را به جهانیان نشان خواهند داد.

وی افزود: ایرانیان بار دیگر جهانیان را برای تماشای غیرت دینی خود فرا می‌‌خوانند و اقشار مختلف مردم برای شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل به میدان خواهند آمد و در نهایت صلابت شعار غیرت ‌مندی سر خواهند داد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: امسال با توجه به بیداری اسلامی که در خاورمیانه اتفاق افتاده و شیطنت ‌هایی که استکبار جهانی از خود بروز داده است روز قدس و شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ جلوه‌ای ویژه خواهد داشت لذا امید است همه اقشار مختلف مردم ایران  در این روز باشکوه حضوری گسترده داشته و حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی اعلام کرد: جمعیت چندین هزار نفری علما، روحانیون و طلاب علوم دینی اهل سنت و اهل تشیع در غرب کشور نیز همواره در صحنه‌های مختلف به ویژه راهپیمایی روز جهانی قدس پیشرو بوده و امسال نیز حضوری حماسی خواهند داشت.

فراشی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مهم‌ترین عامل بیداری تمام کشورهای اسلامی بود و همه مسئولان فرهنگی، رسانه‌های جمعی و آحاد مردم انقلابی ایران اسلامی باید با تلاش و کوشش بیشتر خود در روز جهانی قدس بار دیگر جایگاه این روز مهم را به عنوان روز اتحاد و انسجام جهان اسلام به دنیا نشان دهند.

وی در پایان اذعان داشت: اسرائیل دشمن مسلمانان برای همیشه تاریخ است و فراموشی قدس یعنی فراموشی آموزه‌ها و مبانی اسلامی لذا بر هر فرد مسلمانی واجب است که در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت نماید.

انتهای پیام/79006/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول