اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان خبر داد

اجرای طرح جامع شناسایی در شهرستان زنجان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان گفت: طرح جامع شناسایی در شهرستان زنجان اجرایی می‌شود.

اجرای طرح جامع شناسایی در شهرستان زنجان

ابوالفضل خوئینی امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طرح جامع شناسایی در سراسر استان جنبه عملیاتی خواهد داشت.

وی اجرای نظام جامع شناسایی را طرحی ملی در کشور عنوان کرد و اظهار داشت: این طرح در سطح استان و شهرستان زنجان نیز اجرایی می‌شود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان طرح نظام جامع شناسایی را دارای مزیت‎های مهم برشمرد و تاکید کرد: این طرح در بسیاری از کارها و اقدامات اداری کارگشا است.

وی با بیان اینکه این طرح موجب تسهیل در انتقال اطلاعات خواهد شد، خاطرنشان کرد: دسترسی سریع و آسان به اطلاعات از مزایای ویژه این طرح است.

خوئینی بهینه‌سازی و آسودگی را از دیگر مزیت‌های اجرای طرح نظام جامع شناسایی برشمرد و یادآور شد: اجرای این طرح موجب آسودگی و رفاه شهروندان خواهد شد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان به جزئیات این طرح اشاره کرد و اظهار داشت: در این طرح کارت ملی کنونی شهروندان به صورت هوشمند خواهد شد و اطلاعات از طریق آن رویت می‎‌شود.

وی با بیان اینکه مراجعه شهروندان به ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی با کارت ملی هوشمند دارای مزیت‎های بالایی است، افزود: با استقرار دستگاه‌های مکانیزه اطلاعات کارت‎های ملی هوشمند دریافت و بررسی می‌شود.

خوئینی اجرای این طرح را موجب رضایت‎مندی مردم دانست و گفت: با اجرای این طرح شاهد تسهیل انتقال اطلاعات و در راستای آن رضایت مردم از ارائه خدمات خواهیم بود.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان اجرای طرح نظام جامع شناسایی را نیازمند تامین اعتبار عنوان کرد و اظهار داشت: برای اجرای این طرح باید اعتبارات مورد نیاز تامین شود.

وی اجرای این طرح را نیازمند اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال ارزیابی کرد و گفت: بیش از 30 میلیارد ریال برای اجرایی کردن این طرح در زنجان نیازمند است که در صورت تامین آن اجرایی می‎شود.

خوئینی از شناسایی 25 ایستگاه برای تجهیز دستگاه‎های مکانیزه خبر داد و تاکید کرد: دستگاه‎هایی که برای تجهیز در نقاط هدف مورد استفاده قرار می‌گیرد باید خریداری شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه شناسایی ایستگاه‎ها در شهرستان زنجان صورت گرفته است، افزود: با تامین اعتبار فرایند انجام کارها پیگیری خواهد شد.

وی با بیان اینکه امید است نسبت به اجرای این طرح در شهرستان زنجان تعامل و همکاری لازم صورت گیرد، یادآور شد: برای انجام همه کارها باید نسبت به تعامل و همدلی در کارها اهتمام داشت.

خوئینی توسعه شهرستان در ابعاد اجتماعی را نیازمند تعامل و همکاری دانست و تاکید کرد: باید نسبت به تسریع در اجرای کارها همدل بود و از همه ظرفیت‎ها بهره لازم را برد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار زنجان خواستار اهتمام همه مدیران و مسئولین شهرستان برای پیشبرد کارها شد و اظهار داشت: بدون تلاش، پشتکار و پیگیری نمی‌توان کارها را پیش برد.

انتهای پیام/73007/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول