اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز و با حضور قاری ممتاز مصری برگزار می‌شود

برپایی محفل انس با قرآن در کرج با تلاوت استاد سالم السید

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز از برگزاری محفل انس با قرآن با تلاوت استاد سالم السید از قاریان ممتاز مصری در چند نقطه شهرستان کرج خبر داد.

برپایی محفل انس با قرآن در کرج با تلاوت استاد سالم السید

حجت‌الاسلام ابوالفضل بنی‌احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دنبال برگزاری مراسم معنوی ویژه ماه مبارک رمضان در استان البرز چندین برنامه قرآنی نیز تدارک دیده شده که از ابتدای این ماه پر خیر و برکت در نقاط مختلف استان البرز برگزار شد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی اداره اوقاف در ماه رمضان دعوت از علمای دینی برای برپایی مراسم‌های سخنرانی با حضور جوانان و جلسات پرسش و پاسخ بود که این برنامه‌ها هر شب در امامزاده‌های استان و بقاع متبرکه اجرا می‌شود.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز ادامه داد: برپایی جلسات پرسش و پاسخ با حضور علمای دینی و مبلغان مذهبی دستاوردهای خوبی در حوزه جذب جوانان و رفع شبهات و پاسخگویی به پرسش‌های دینی آنها داشته است.

بنی‌احمدی افزود: در راستای برگزاری برنامه‌های قرآنی طی رایزنی‌ها و تلاش‌هایی که صورت گرفت، توانستیم استاد عادل الباز سالم السید که از قاریان ممتاز و برجسته کشور مصر است را برای حضور در محفل‌های انس با قرآن در استان البرز دعوت کنیم.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه استاد سالم السید در استان البرز چند برنامه تلاوت قرآن خواهد داشت؟ گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده سه محفل انس با قرآن با حضور این استاد برجسته و ممتاز در استان البرز برگزار می‌شود که هر سه برنامه فوق امروز چهارشنبه اجرا می‌گردد.

این مسئول ادامه داد: نخستین برنامه صبح روز چهارشنبه و در ندامتگاه فردیس برگزار می‌شود که استاد السید در آن به تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید می‌پردازد و برخی از مددجویان ندامتگاه فوق نیز در برنامه فوق اقدام به تلاوت قرآن می‌کنند.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز خاطرنشان کرد: برنامه دوم بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته ظهر امروز و در امامزاده محمد (ع) اجرا می‌شود.

بنی‌احمدی گفت: با توجه به اینکه طی ماه مبارک رمضان در 25 امامزاده استان هر روز محفل انس با قرآن داشتیم، برنامه اصلی تلاوت قرآن توسط این قاری مصری در امامزاده محمد (ص) است و تعدادی از قاریان برجسته استان البرز نیز در این برنامه شرکت دارند.

وی اعلام کرد: همچنین امشب که بر اساس اسناد موثق به احتمال فراوان شب قدر است و مردم مومن و روزه‌دار ایران اسلامی امشب را تا سحر به عبادت و راز و نیاز با خداوند می‌پردازند، برنامه محفل انس با قرآن را در هیئت فاطمیون غرب کرج و با حضور استاد السید برگزار خواهیم کرد.

این مسئول متذکر شد: این برنامه پس از افطار و حدود ساعت 10 شب آغاز شده و استاد السید با حضور قاریان ممتاز و بین‌المللی استان البرز آیاتی چند از کلام‌الله مجید را تلاوت می‌کنند.

بنی‌احمدی در پایان اذعان داشت: از عموم مردم مومن و ولایی استان البرز به ویژه شهرستان کرج دعوت می‌کنیم تا در برنامه تلاوت قرآن استاد السید در امامزاده محمد (ص) و همچنین هیئت فاطمیون غرب کرج حضور داشته و از برکات این برنامه قرآنی و معنوی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/2302/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول