اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان عنوان کرد

استمرار اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در کردستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در استان از ابتدای تیرماه سال جاری آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

استمرار اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در کردستان

حسن خدابنده‌لو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج بحث غنی‌سازی اوقات فراغت را از مهم‌ترین برنامه‌های این جمعیت دانست و اظهار داشت: هلال احمر در این زمینه برنامه‌ریزی لازم در راستای فراهم نمودن بستر مناسب برای شکوفایی خلاقیت و استعدادهای جوانان فراهم کرده است 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان استان خبر داد و گفت: در قالب این طرح در تابستان سال جاری بیش از 12 هزار نفر از نوجوانان و جوانان استان ساماندهی شده‌اند.

وی سالم‌سازی و ارتقای سطح آگاهی‌های جوانان، افزایش توان علمی، ترویج فرهنگ بشردوستی، ایجاد انگیزه و نشاط در جوانان، ایجاد بستر لازم به منظور شکوفایی استعدادها و بروز ابتکارات امدادی و فرهنگی و ارتقای توانمندی‌های اعتقادی جامعه هدف را از جمله اهداف عمده اجرای این طرح ملی برشمرد.

خدابنده‌لو با بیان با اینکه هلال احمر کردستان در سال گذشته به عنوان دستگاه برتر در زمینه اجرای طرح اوقات فراغت در سطح استان  معرفی شد عنوان کرد: امسال نیز با برنامه‌ریزی‌هایی که در قالب برنامه‌های متنوع صورت گرفته و در شعب هلال احمر استان مهارت‌های لازم به نوجوانان و جوانان آموزش داده می‌شود به یقین این برتری حفظ خواهد شد.

این مسئول افزود: در اجرای این طرح که در سه محور برگزار می‌شود، برنامه‌های مذهبی و مناسبتی در قالب بیش از 40 رشته متنوع، امدادی و بشردوستانه و فرهنگی و ورزشی غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود.

خدابنده‌لو از برگزاری برنامه‌های خاص فرهنگی و قرآنی در ماه مبارک رمضان در هلال احمر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این ایام مبارک کلاس‌های تفسیر موضوعی، روانخوانی و روخوانی قرآن کریم، محافل انس با قرآن کریم و نشست‌های تخصصی عقیدتی با حضور اساتید دانشگاه در هلال احمر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: مهارت‌های فرهنگی، آموزش امداد و کمک‌های اولیه حمایت‌های روانی، آموزش بهداشت باروری، بهداشت خانواده، مبارزه با اعتیاد، آگاهی از خطرات مین و مواد منفجر نشده باقی مانده از زمان جنگ، آموزش پیشگیری از ایدز و آموزش‌های قبل از ازدواج از محوریت‌های انسان‌دوستانه این سازمان است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان در پایان مراسم احیاء شب‌های قدر، جشن اعیاد شعبانیه، اردوهای جهادی، کاروان‌های نیکوکاری، محافل انس با قرآن، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و مسابقات قرآن را از برنامه‌های مناسبت مذهبی در این جمعیت ذکر کرد.

انتهای پیام/79016/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول