اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعاتی دیگر انجام می‌شود

تشییع پیکر 2 شهید نوجوان عملیات یا مهدی (عج) در گتوند

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند از تشییع پیکر دو نوجوان شهید در این شهر خبر داد.

تشییع پیکر 2 شهید نوجوان عملیات یا مهدی (عج) در گتوند

محمدرضا حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گتوند اظهار کرد: پیکر دو شهید نوجوان که اخیراً توسط نیروهای جستجوگر کمیته جستجوی مفقودین کشف و شناسایی شده‌اند در گتوند تشییع می‌شود.

وی افزود: این شهدای والامقام که از نیروهای لشکر 7 ولیعصر (عج) خوزستان بوده‌اند در تاریخ 24 اردیبهشت سال 1365 به شهادت رسیده‌اند.

این مقام مسئول در ادامه به معرفی شهدای تازه تفحص شده پرداخت و اضافه کرد: شهید روزعلی اسدی در سال 1350 متولد شد و حمید شاهمرادی نیز در سال 1349 دیده به جهان گشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند تصریح کرد: پیکر این دو شهید عزیز به همراه شهید علیرضا مقامی که در عملیات یامهدی (عج) به شهادت رسیده بودند در منطقه ابوغریب فکه تفحص و شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: مراسم وداع با شهیدان دفاع مقدس «روزعلی اسدی، علیرضا مقامی و حمید شاهمرادی» بعد از 27 سال، دیشب با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا در مصلای شهر گتوند برگزار شد.

به گفته حاتمی، شهید «علیرضا مقامی» متولد 1342 است که پیکر مطهرش صبح امروز از مقابل ورودی روستای ایستادگی، بخش عقیلی شهرستان گتوند تشییع شد و در امامزاده سید سعید آرام گرفت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گتوند عنوان کرد: پیکرهای مطهر شهید 15 ساله «روزعلی اسدی» و شهید 16 ساله «حمید شاهمرادی» ساعت 18 امروز سه شنبه 8 مرداد ماه همزمان با سالروز شهادت حضرت علی (ع) از مقابل اداره راهنمایی رانندگی (بخشداری سابق) شهر گُتوند تا گلزار شهدای این شهر تشییع می‌شود.

انتهای پیام/72010/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول