اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تربیتی ـ آموزشی سپاه بهار:

35 شهید عملیات مرصاد تویسرکانی هستند

مسئول تربیتی ـ آموزشی سپاه ناحیه بهار استقامت شهدا را عامل ماندگاری آنان دانست و گفت: 35 شهید عملیات مرصاد تویسرکانی هستند.

35 شهید عملیات مرصاد تویسرکانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام ابوذر طالبی ظهر امروز در یادواره 35 شهید عملیات مرصاد تویسرکان با اشاره به اینکه ما همه مکلف به پاسداری از خون شهدا هستیم، اظهار داشت: عظمت و عزت امروز ایران اسلامی در سراسر دنیا به خاطر از خود‌گذشتگی و جانفشانی شهداست.

وی از علل ماندگاری نام و یاد شهدا را استقامت و پایداری آنها دانست و تصریح کرد: نام شهیدان تا روز قیامت در دنیا زنده خواهد بود و آنان الگوی آزادیخواهان جهان هستند.

مسئول تربیتی ـ آموزشی سپاه ناحیه بهار معرفت مسیر را دیگر مؤلفه جاودانگی شهدا خواند و مطالعه وصیتنامه شهدا را برای شناخت و آگاه شدن از اهداف و آرمان‌های شهدا توصیه کرد.

وی با بیان اینکه شهدا خود را فدای دین و اهل بیت(ع) کردند، تأکید کرد: اگر ما بخواهیم راه شهدا را دنبال کنیم باید رفتار و کردار آنها را الگوی خود قرار دهیم.

طالبی با بیان اینکه شهدا همانند ستاره‌ای راه را به ما نشان می‌دهند، تاکید کرد: حمایت و پشتیبانی از ولایت یکی از مهمترین توصیه‌های شهدا به ما است پس توجه و دقت به این امر باید مد نظر باشد.

وی در ادامه عملیات مرصاد را حماسه غرورآفرین و افتخارآمیز رزمندگان اسلام به ویژه استان همدان دانست و گفت: رزمندگان تیپ 153 قاسم بن‌الحسن تویسرکان در این عملیات نخستین گردانی بود که در مقابل منافقان ایستاد و شهدای زیادی را تقدیم کرد.

*35 شهید عملیات مرصاد تویسرکانی است.

فرمانده سپاه تویسرکان نیز پس از بیان نحوه عملیات مرصاد، اظهار داشت:  تیپ 153 قاسم بن‌الحسن تویسرکان به فرماندهی مهدی ملکی در عملیات مرصاد 35 شهید را به اسلام تقدیم کرد.

عسگر مجیدی با اشاره به اینکه ترویج اهداف و آرمان امام و شهدا باید در مناسبت‌های مختلف در جامعه صورت گیرد، ابراز داشت: شهدا هیچ نیازی به ما ندارند، این ما هستیم که به یاد و نام شهدا نیاز داریم.

وی تصریح کرد: متأسفانه برخی فکر می‌کنند موقعیت امروز کشور به راحتی به دست آمده در حالی که چنین نیست زیرا برای این اقتدار و افتخار، جوانان زیادی تقدیم انقلاب شده‌اند.

فرمانده سپاه تویسرکان تأکید کرد: تک تک ما در برابر صیانت از قطره قطره خون شهدا مسئول هستیم و اگر کوتاهی کنیم، باید پاسخگو باشیم.

انتهای پیام/89010/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول