اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

کنگره سراسری سرداران و 313 شهید ‌پلدختر برگزار می‌شود

امام جمعه پلدختر از برگزاری کنگره سراسری سرداران ‌و 313 شهید شهرستان پلدختر در فصل پاییز خبر داد.

کنگره سراسری سرداران و 313 شهید ‌پلدختر برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت‌الاسلام علی‌محمد لروند عصر امروز در چهل و دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی ‌شهرستان پلدختر ضمن تسلیت شهادت امام علی (ع) افزود: ‌‌شهرستان پلدختر در دوران جنگ تحمیلی ‌قدمگاه شهداء بود و جوانان زیادی از این دیار به مناطق عملیاتی اعزام و به شهادت رسیدند.

لروند افزود: شهرستان پلدختر از لحاظ تقدیم شهدا بعد از نجف‌آباد اصفهان دومین شهر شهید داده کشور بر اساس تعداد جمعیت و به عنوان هویزه ثانی لقب گرفته است که این سند درخشانی از جانفشانی‌ها و ایثار مردان و زنان این خطه برای عظمت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی بوده است.

وی تصریح کرد: برای نخستین بار برای آشنایی بیشتر نسل جوان با مقام و عظمت شهدا و نقش پلدختر در دوران جنگ تحمیلی در تلاش هستیم که کنگره سراسری سرداران ‌و 313 شهید شهرستان را در فصل پاییز برگزار کنیم.

امام جمعه پلدختر با تاکید بر اینکه این کنگره باید به صورت سالانه در شهرستان برگزار شود، اظهار داشت: با تشکیل دبیرخانه کنگره زمینه‌ای فراهم می‌شود که این برنامه به صورت سالانه و دائمی در شهرستان برگزار شود.

انتهای پیام/85009/ش10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول