اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد

اجرای طرح اطعام ایتام در هندیجان

فرماندار هندیجان از اجرای طرح اطعام ایتام در این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح اطعام ایتام در هندیجان

به گزارش خبرگزاری فارس از هندیجان، بهروز فرج‌الهی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه برگزار شد، اظهار کرد: یتیمان را نباید فراموش کنیم؛ به‌ویژه در این ماه مبارک و پربرکت که خداوند رحمان و فرستادگانش بسیار به کمک و حمایت از نیازمندان تأکید کرده‌اند.

وی افزود: به ویژه مساجد و حسینه‌های این شهرستان باید دستگیری از مستمندان را در دستورکار قرار داده و برای رفع مشکلات آنها تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

فرماندار هندیجان با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره بهزیستی این شهرستان آماده اجرای طرح اطعام ایتام هستند، ابراز کرد: این طرح برای پوشش قرار دادن اقشار مختلف بی‌سرپرستان، یتیمان، معلولان و خانواده‌های بی‌بضاعت اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: شهروندان و کارمندان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف می‌توانند در این ماه عزیز در اجرای این طرح ما را یاری رسانند و در برگزاری برنامه‌ای معنوی و باشکوه حضوری فعال داشته باشند. 

*برگزاری مراسم جشن تکلیف

فرج‌الهی عنوان کرد: اجرای برنامه‌های جشن تکلیف برای دختران و پسران و مراسم‌های معنوی در مسجد و حسینیه‌ها از جمله دیگر برنامه‌هایی است که باید در دستورکار مسئولان در این ماه ضیافت قرار گیرد.

وی ادامه داد: باید شرایطی فراهم شود تا حضور نوجوانان و جوانان در مساجد و برنامه‌های معنوی افزایش یابد و آگاهی‌بخشی در این زمینه متعالی‌تر شود.

فرماندار هندیجان در پایان متذکر شد: همه تلاش ما در راستای رفاه حال شهروندان و رفع مشکلات آنها در بخش‌های مختلف است که امیدواریم این تعامل با حمایت هر چه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش افزایش یابد.

انتهای پیام/72001/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول