اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

ورود کامیون به منزل مسکونی در راین 2 کشته بر جای گذاشت

ورود یک دستگاه کامیون به یک خانه مسکونی در شهر راین به دلیل نقص در سیستم ترمز موجب جان باختن دو نفر شد.‌

ورود کامیون به منزل مسکونی در راین 2 کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری فارس از ر‌این، حوالی ساعت 9 صبح امروز یک دستگاه کامیون‌ هنگام ورود از جاده ورودی آبشار راین به داخل شهر‌ به دلیل ناتوانی راننده در کنترل خودرو و ترکیدگی لاستیک ‌وارد یک باب منزل مسکونی شد.

بر اثر این سانحه دلخراش راننده کامیون و راکب یک دستگاه موتورسیکلت که در محل میدان حضور داشت در دم جان باختند.

‌فرمانده پلیس راه ماهان علت این سانحه را نقص در سیستم ترمز کامیون، ترکیدگی لاستیک، سرعت بالا و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو عنوان کرد.

علی رضایی افزود: در این سانحه،‌ کامیون با یک دستگاه موتور‌سیکلت، یک دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه وانت بار پیکان برخورد کرد که بر اثر این برخورد راکب موتورسیکلت جان خود را از دست داد و یکی از سرنشینان ‌خودروی پراید زخمی شد که بلافاصله به یکی از مراکز درمانی کرمان منتقل شد.

همچنین در این سانحه بخشی از‌ باب منزل و مغازه‌ای نیز تخریب شد، اما ‌به کسی آسیب نرسید.

به گفته شاهدان عینی، راننده این دستگاه خودروی سنگین در حالی که از جاده آبشار وارد بلوار می‌شده به علت نقص در سیستم ترمز و سرعت بالا ‌با بوق زدن ممتد به سایر خودروهای عبوری هشدار می‌دهد که از جلوی کامیون دور شوند اما کامیون پس از گذر از بلوار معلم وارد خیابان شهید مطهری می‌شود و پس از ورود به میدان آزادی قصد دور زدن داشته که به علت سرعت بالا ‌و ترکیدگی لاستیک‌ واژگون می‌شود.

‌طبق اعلام شاهدان عینی، کامیون در حالی که روی زمین کشیده می‌شود با یک دستگاه موتورسیکلت، یک دستگاه خودروی پراید و وانت بار پیکان برخورد می‌کند و سپس وارد جوی حاشیه خیابان و یک باب منزل مسکونی و مغازه نبش میدان می‌شود.

به گزارش فارس، منطقه راین دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است و از زمان ‌افتتاح جاده کرمان ـ جیرفت از طریق بخش راین و نبود کمربندی، ‌کامیون‌های سنگین و سایر خودروهای عبوری از وسط شهر عبور می‌کنند که تاکنون حوادث زیادی رخ داده و منجر به تلفات جانی و مالی فراوانی شده‌اند.

اکبر امیری رئیس شورای شهر راین در مورد احداث کمربندی شهر راین به خبرنگار فارس گفت‌:‌ کار مطالعه احداث این کمربندی به پایان رسیده‌ و برای احداث آن نیاز به اعتبار است که تاکنون تامین اعتبار نشده است.

وی ادامه داد: امیدواریم که در بودجه سال 92 ‌این امر محقق شود.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول