اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی استاندار اصفهان تأکید کرد

وجود 160 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های برون‌شهری استان اصفهان

معاون عمرانی استاندار اصفهان گفت: در جاده‌ها و محورهای استان اصفهان 160 نقطه حادثه‌خیز برون‌شهری و 500 نقطه حادثه‌خیز درون شهری داریم.

وجود 160 نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های برون‌شهری استان اصفهان

مهدی جمالی‌نژاد در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی جاده  بادرود – کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس پیرامون پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در استان اظهار داشت: طرح‌های نیمه تمام استان حدود 5هزار مورد در دست اجرا بوده است که 835 مورد آن مربوط به مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به استان اصفهان است.

وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های موردنظر تعداد 53 مورد جزو پروژه‌های مهر ماندگار و منتخب استان است که براساس نیازهای استان اولویت‌بندی شده و در حال تکمیل هستند.

معاون عمرانی استاندار اصفهان تصریح کرد: امیدوارم در مدت باقی مانده از عمر دولت دهم بتوانیم پروژه‌هایی که بالای 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را تمام کنیم و بقیه نیز تا پایان سال به مرحله تکمیل خواهند رسید.

وی همچنین در مورد جاده و محورهای حادثه خیز استان اذعان داشت: در استان در جاده‌های برون‌شهری 160 نقطه حادثه‌خیز و در درون شهر نیز 500 نقطه حادثه خیز داریم که جاده بادرود کاشان نیز یکی از نقاط حادثه خیز است که با پیگیری نماینده اعتبارات ادامه جاده اختصاص یافته تا شاهد اجرای کامل این پروژه باشیم.

جمالی‌نژاد در مورد مسائل و مشکلات بخش بادرود نیز اضافه کرد: با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و اظهارات مسئولان شهر و  روستا مقرر شد مشکلات منطقه احصا شده و با اولویت‌بندی مناسب و با حضور مدیران کل مرتبط با مسائل عمرانی حل و فصل گردند.

انتهای پیام/23025/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول