اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شادگان در مجلس:

قدس از مسائل اساسی جهان اسلام است

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: قدس یکی از مسائل اساسی و مهم در جهان اسلام به شمار می‌رود.

قدس از مسائل اساسی جهان اسلام است

عبدالله تمیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مسلمانان در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: شب‌های پرفیض و برکت قدر را پیش‌رو داریم و باید با تمام وجود از معنویات و فضائل این شب بهره ببریم.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روز قدس تصریح کرد: مردم ایران اسلامی امسال نیز چون هر ساله با حضور گسترده در روز قدس با آرما‌ن‌های انقلاب و امام تجدید پیمان خواهند کرد.

نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از مهمترین دستاوردهای روز قدس، مخالفت همگانی امت اسلامی با رژیم غاصب و همچنین تبدیل این روز به‌ اهرم فشار بر رژیم غاصب است و همین امر است که هر ساله مسلمانان را به راهپیمایی‌هایی منسجم می‌کشاند.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورها سال‌هاست که با آمریکا و رژیم صهیونیستی حرکت کرده‌ و به آرمان‌های فلسطین خیانت کرده‌اند و امید است در روز قدس فریادهای مسلمانان، گوشه‌ای از دل سیاه و مرده آنها را بیدار کند.

تمیمی با اشاره به اینکه قدس یکی از مسائل اساسی و مهم در جهان اسلام به شمار می‌رود، عنوان کرد: مردم در روز قدس با حضور گسترده خود خشم و نفرت خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌کنند و می‌گویند طاقت تماشای این همه ظلم را ندارند.

وی با بیان اینکه مردم همیشه در صحنه ایران در راهپیمایی روز قدس امسال نیز با شور خاصی به خیابان‌ها می‌آیند و فریاد «مرگ بر استکبار و استعمار» سر خواهد داد، گفت: مردم شهیدپرور و ولایتمدار این شهرستان نیز هم‌پا و هم‌صدای سایر شهرهای کشور در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، اتحاد و برادری خود را نشان داده و حمایت خود را برادرهای دینی و مسلمان خود اعلام می‌دارند.

انتهای پیام/72001/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول