اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرج:

افزایش شهریه برای مدارس نمونه مردمی، نمونه دولتی و هیئت امنایی قانونی نیست

فرماندار شهرستان کرج گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده افزایش شهریه برای مدارس نمونه دولتی، نمونه مردمی و هیئت امنایی قانونی نیست.

افزایش شهریه برای مدارس نمونه مردمی، نمونه دولتی و هیئت امنایی قانونی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌مهدی ایران‌نژاد ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان، اظهار داشت: براساس تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های انجام شده هیچ یک از مدارس ذکر شده در کرج مجاز به افزایش شهریه‌ها برای ثبت‌نام نیستند لذا والدین دانش‌آموزان در صورت مشاهده یک چنین مواردی مراتب را سریعاً به مسئولان مربوطه اطلاع دهند.

*ضرورت توسعه مسائل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان

وی در ادامه بر ضرورت توسعه مسائل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان در مدارس تأکید کرد و گفت: یکی از مهمترین مسائلی که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد روند توسعه‌ای مسائل بهداشتی و سلامت دانش‌آموزان است.

فرماندار کرج تأکید کرد: از آن جایی که فرزندان ما به صورت دسته جمعی در مکانی و در کلاس درس حاضر می‌شوند و نیمی از ساعات روز را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند لذا توسعه مسائل بهداشتی و رعایت کامل آن در مدارس توسط مربیان بهداشت و مدیران مدارس امری مهم و ضروری تلقی می‌شود.

ایران نژاد تصریح کرد: دانش‌آموزان یکی از مهمترین سرمایه‌های مهم و از آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند که باید با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم به سلامت این قشر در مدارس بیش از گذشته توجه شود.

وی گفت: کرج با داشتن جمعیت دانش‌آموزی بالا دارای ظرفیت‌های فراوانی در زمینه کسب افتخارات مهم است لذا با تربیت و پرورش استعدادهای موجود در مدارس می‌توانیم شاهد ارتقای سطح علمی در این کلانشهر باشیم.

ایران‌نژاد ادامه داد: با توجه به اخبار موجود چندی پیش نیز دانش‌آموزان کرجی موفق به کسب مدال طلا در المپیاد فیزیک شدند که این مهم یکی از افتخارات ما محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اگر چه در برخی از نواحی آموزش و پرورش با کمبودهایی مواجه هستیم اما وجود دانش‌آموزان نخبه و مستعد توانسته در بسیاری از زمینه‌ها کلانشهر کرج را در کشور و در جهان صاحب مقام و افتخار کند که این نیز برای ما به عنوان سرمایه‌ای عظیم و ظرفیتی مهم محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول