اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد

تنظیم بهتر بازار در گرو همکاری بیشتر کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با سامانه 124

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، تنظیم بهتر بازار را در گرو همکاری بیشتر مردم این استان با سامانه 124 دانست.

تنظیم بهتر بازار در گرو همکاری بیشتر کهگیلویه و بویراحمدی‌ها با سامانه 124

داریوش دیودیده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار در قالب طرح ضیافت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با توجه به تجربیات سنوات گذشته در جهت مبارزه با متخلفین و سودجویان نظارت بیشتری بر فعالیت واحدهای عرضه کننده اقلام ضروری و کالاهای اساسی در بازار و نمایشگاه‌های عرضه کالا صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: با عنایت به این‌که نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در یاسوج و فروش فوق‌العاده در کلیه شهرستان‌ها در حال برگزاری است اکیپ‌های ثابت و سیار ویژه جهت بازرسی و نظارت با هدف کنترل قیمت‌ها و مبارزه با متخلفینی که قصد اجحاف در حق خریداران را دارند فعال شده و مشغول ارائه خدمت به همشهریان هستند.

رئیس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تامین منافع متقابل تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد ثبات نسبی قیمت و تنظیم بازار مواد غذایی، ایجاد شبکه هماهنگ، ایجاد شرایط رقابتی و مطلوب جهت عرضه مستقیم و بهبود شبکه توزیع و عرضه این کالاها از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های عرضه فوق‌العاده است.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: به موازات اجرای طرح ضیافت و با هدف اثربخشی هر چه بیشتر طرح در تامین و توزیع اقلام و کالاهای منتخب و نیز مایحتاج مصرف کنندگان در ایام ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی لازم در قالب طرح تشدید نظارت و بازرسی نیز صورت پذیرفته است و سامانه‌های ارتباطی 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان آماده دریافت گزارشات و تخلفات صنفی است.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول