اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خادمان نماز جمعه گناوه تجلیل شدند

در آیینی با حضور مسئولان و امام جمعه گناوه، خادمان نماز جمعه این شهرستان تجلیل شدند.

خادمان نماز جمعه گناوه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، امام جمعه گناوه پیش از ظهر امروز در این آیین گفت: نماز جمعه دانشگاه عظیم فرهنگی و معنوی است که در جامعه نقش آفرینی بسزایی به ویژه در ترویج گسترش فرهنگ اسلامی ایفا می‌کند و در این ارتباط دست اندرکاران و اعضای ستاد مسئولیت خطیری برعهده دارند.    

حجت‌الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی افزود: نماز جمعه از کرامات الهی، یکی از آثار و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلی وحدت، یکدلی، انسجام ملی و غیرت و اقتدار ملت مومن و ولایتمدار ایران اسلامی است.           

وی اظهارکرد: جمعه روز اجماع عمومی و فرصت مغتنمی است تا امام جمعه مردم را موعظه و به اطاعت خداوند قادر متعال تشویق و از معصیت گناه و نافرمانی خدا باز داشته و جامعه را نسبت به دین و مصالح دنیا آگاهی بخشد.     

امام جمعه گناوه گفت: شرکت کنندگان در نماز جمعه، عزیز و فرشتگان الهی نام آنان را با قلمی زرین در صفحات نقره‌ای نگاشته و مورد رحمت و مغفرت الهی قرار می‌گیرند.          

فرماندار گناوه نیز گفت: سنت الهی نماز جمعه با پیروزی انقلاب ازسوی حضرت امام خمینی (ره) با انتخاب مرحوم آیت الله طالقانی به عنوان اولین امام جمعه و اقامه نماز جمعه در کشور احیا شد.

غلامعلی حبیبی منش از تلاش و زحمات ارزشمند امام جمعه، اعضای ستاد و دست اندرکاران در برپایی نماز جمعه این شهرستان که منشا خیر و برکات زیادی بدنبال داشته قدردانی کرد.           

مسئول ستاد نماز جمعه گناوه نیز گفت: این ستاد به مناسبت گرامیداشت سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور برنامه‌های متعددی در سطح این شهرستان اجرا کرده است.        

حسین بستانی افزود: برپایی جلسه ستاد نماز جمعه با حضور امام جمعه، سخنرانی در جلسه شورای اداری و تجلیل از 70 نفر از دست اندرکاران و خادمان اعضای ستاد نماز جمعه شهرستان گناوه از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

در روز پنجم مرداد سال 1358 نخستین نماز جمعه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به امامت آیت‏اللَّه سیدمحمود طالقانی در دانشگاه تهران برگزار شد. 

انتهای پیام/66006/س30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول