اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس در مجلس:

نماز جمعه مبنا و اصول جامعه اسلامی است

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: نماز جمعه مبنا و اصول جامعه اسلامی است.

نماز جمعه مبنا و اصول جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، قاسم احمدی ظهر امروز در جمع فعالان نماز جمعه شهرستان چالوس، نماز جمعه را یکی از پایه‌های حفظ نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: نماز جمعه مبنا و اصول جامعه اسلامی است.

احمدی گفت: نماز جمعه به عنوان یکی از یادگاران پیامبر است که به ارث رسیده و نام فضای سیاسی، عبادی برای آن تعریف شده است که ابتدا بحث بندگی خداست و بحث دوم ارایه اطلاعات در حوزه فرهنگی، سیاسی و بحث‌های روز جامعه است.

وی ادامه داد: نماز جمعه شهرستان چالوس از زمانی که به صورت مستقل انجام شد ائمه جمعه آمدند و رفتند اما با دو امام جمعه به صورت مستقیم کار کردم.

احمدی بیان داشت: در زمان فرمانداری چالوس در خدمت حجت‌الاسلام فرازی بودیم که او زحمات زیادی کشیدند و یک نعمت برای این شهر محسوب می‌شدند.

وی تصریح کرد: در زمان نمایندگی مجلس نیز با حجت‌الاسلام راشدی همکاری دارم و چالوس سال‌ها است که از نعمت این فرد در سمت امام جمعه این شهرستان بهره می‌برد.

احمدی لاشکی گفت: راشدی در نماز جمعه فضایی را به وجود آوردند که همه احزاب و گروه‌ها اعم از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان در نماز جمعه شرکت می‌کنند و نماز جمعه را مختص به گروه خاصی نکردند.

وی گفت: امام جمعه چالوس در بحث عمرانی فضای فیزیکی آبرومندی را پیش‌بینی کردند که از اقدامات مهم و اساسی محسوب شده که ماندگار می‌ماند.

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس افزود: امام جمعه چالوس نگاه فرهنگی ویژه‌ای دارند و برنامه‌های فرهنگی خوبی در زمان این امام جمعه در این شهر اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: امام جمعه چالوس در بحث اجرایی و مسایل توسعه شهرستان همواره نظرات و پیشنهادات خوبی را ارایه کردند.

انتهای پیام/2296/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول