اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام ماه مبارک رمضان صورت می‌گیرد

آموزش مدیریت بحران ویژه نمازگزاران مساجد جنوب تهران

به دنبال اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و به منظور آشنایی و افزایش آمادگی اقشار مختلف شهروندان در زمان وقوع بحران، سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه نمازگزاران در مساجد منطقه 20 در حال برگزاری است.

آموزش مدیریت بحران ویژه نمازگزاران مساجد جنوب تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به ‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 20، به دنبال اجرای ویژه برنامه‌های ماه مبارک رمضان و به منظور آشنایی و افزایش آمادگی اقشار مختلف شهروندان در زمان وقوع بحران، سلسله کارگاه‌های آموزشی ویژه نمازگزاران در مساجد منطقه 20 در حال برگزاری است.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 تهران گفت: به منظور ارتقاء توانایی شهروندان برای مقابله با خطرات ناشی از حوادث، ایجاد انگیزه برای مشارکت در کاهش خسارات ناشی از حوادث غیر مترقبه، کارگاه آموزش مدیریت بحران ویژه نمازگزاران در مساجد این منطقه از جمله حضرت امیرالمومنین (ع)، سیدالشهدا (ع)، علی ابن الحسین (ع)، حضرت زینب (س)، امام رضا (ع)، امام حسن عسگری (ع)، شیخ اکبری و فیروزآبادی برگزار شد.

محسن کریمی با اشاره به اینکه مساجد به عنوان پایگاه‌های مذهبی شهر همواره مورد توجه شهروندان است افزود: طرح مباحث آموزشی و اصول ایمنی در مواقع بحرانی، انجام اقدام‌های عملیاتی پیشگیرانه و مناسب در زمان بروز حادثه و توزیع بروشورهای اطلاع رسانی از مواردی است که در حین برگزاری کارگاه آموزشی انجام می‌شود و بدین ترتیب نمازگزاران با اصول اولیه‌ مقابله با حوادث مترقبه آشنا می‌شوند.

دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه 20 تهران تصریح کرد: در همین راستا تا پایان ماه مبارک رمضان طبق برنامه‌ریزی به عمل آمده با هماهنگی امور مساجد این کارگاه در 60 مسجد برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2462/ک/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول