اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بنیاد مسکن سوادکوه خبر داد

اختصاص 2 هزار میلیون ریال برای طرح هادی در سوادکوه

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سوادکوه گفت: در سال‌های 88 تا 91 مبلغ 2 هزار و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی به روستاییان این شهرستان اختصاص یافت.

اختصاص 2 هزار میلیون ریال برای طرح هادی در سوادکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران غلامرضا فقیهی در دیدار مسئولان با مردم روستای اندارگلی از توابع شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به حل مشکلات معیشتی و اجتماعی اقشار جامعه گفت: در سال‌های 88 تا 91 مبلغ 2 هزار و 500 میلیون ریال برای اجرای طرح هادی به روستاییان این شهرستان اختصاص یافت.

وی افزود: هزینه این اعتبار به مشخصات 488 متر کانیوو، 494 متر جوی، 3 هزار و 498 مترمربع زیرسازی و آسفالت و اجرای دیواره سنگی به طول 46 متر است.

وی بیان داشت: 227 فقره سند مالکیت روستایی صادر شده و 74 واحد مسکن روستایی جهت دریافت تسهیلات مسکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند که 60 واحد اتمام و به بهره‌برداری رسید.

فقیهی تهیه طرح هادی روستایی و اجرای آن، صدور سند مالکیت روستایی، اعطای تسهیلات ساخت مسکن روستایی و ساخت مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت را از جمله فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی نیز در این مراسم به اهمیت و ضرورت پیگیری مشکلات مردم اشاره کرد.

کمال رستمعلی گفت: رسیدگی و حل مشکلات اقشار مختلف مردم جامعه از ویژگی‌های فرد منتظر امام زمان (عج) در زمان غیبت است و خواستار تلاش و پیگیری مجدانه مسئولان و رؤسای ادارات و سازمان‌ها در این زمینه شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/2296/ت/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول