اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاشی در گفت‌وگو با فارس:

خط دفاع صبا را برابر نفت مستحکم‌تر می‌کنیم

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم در لیگ سیزدهم گفت: با هماهنگی خوبی که بین مدافعان تیم ایجاد شده، خط دفاع مستحکمی را برابر نفت تهران شکل خواهیم داد.

خط دفاع صبا را برابر نفت مستحکم‌تر می‌کنیم

مرتضی کاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: در سه فصل اخیر شش بار با تیم نفت تهران بازی کرده‌ایم و این تیم را از هر نظر به خوبی می‌شناسیم؛ ما در دیدارهای لیگ برتر مقابل نفت پیروز نشده‌ایم و در این بازی می‌خواهیم این طلسم را بشکنیم.

وی اظهار داشت: به اهمیت و حساسیت بالایی که بر دیدار هفته دوم برابر نفت تهران حاکم است، آگاهی داریم و من نیز به عنوان عضو کوچکی از صبای قم تلاش می‌کنم با هماهنگی با سایر مدافعان تیم، وظیفه خود را در خط دفاعی به خوبی انجام دهم.

مدافع با تجربه تیم فوتبال صبای قم بیان کرد: پیروزی ما در زمین اختصاصی نفت تهران موجب خواهد شد صبای قم جایگاه خود در بالای جدول را حفظ کند، هدف ما این است که از آغاز فصل امتیازات را جمع‌آوری کنیم تا برای رسیدن به اهدافی که در سر داریم مشکلی نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه صبا با آمادگی کامل به دنبال سه امتیاز بازی برابر تیم نفت تهران است اضافه کرد: در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم و به همین خاطر از بازی این هفته تنها سه امتیاز را می‌خواهیم تا سوغاتی خوبی به هواداران صبای قم تقدیم کنیم.

کاشی با تاکید بر اینکه با تمام وجودمان برابر نفت تهران بازی می‌کنیم، ابراز کرد: صبای قم در لیگ امسال شروع خوبی داشت و برای بهتر کردن جایگاه خود در جدول قطعا به سختی خواهد جنگید، هر چند می‌دانیم نفت تهران هم برای بردن به میدان می‌آید و به نظرم بازی آسانی نخواهد بود.

وی یاد آور شد: تنها چیزی که به آن احتیاج داریم تمرکز کافی و بازی با دقت در تمام نقاط زمین است زیرا بازی سختی را در پیش داریم و باید از فرصت‌های خود در تمام لحظات بازی خوب استفاده کنیم تا بتوانیم نخستین پیروزی خود در برابر نفت تهران را مسجل کنیم.

وی عنوان داشت: برای به دست آوردن پیروزی و کسب سه امتیاز از دیدار با نفت تهران باید سختی‌های زیادی را تحمل کنیم، امیدوارم خط میانی ما نیز خوب ظاهر شود و البته فرصت‌های گلزنی را از دست ندهیم تا در پایان به سه امتیاز برسیم.

کاپیتان تیم فوتبال صبای قم یاد آور شد: برای ما کسب یک نتیجه مناسب از این بازی خارج از خانه بسیار ضروری است.

تیم فوتبال صبای قم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 جمعه یازدهم مرداد ماه در ورزشگاه شهید دستگردی تهران به مصاف تیم نفت می‌رود.

انتهای پیام/78002/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول