اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی اردبیل:

ارتباط کارساز جهاد کشاورزی با مخاطبان ضرورت انکارناپذیر است

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ارتباط کارساز سازمان جهاد کشاورزی با تولیدکنندگان و فعالان عرصه کشاورزی امری ضروری و حیاتی به نظر می‌رسد که باید به سرعت تقویت شود.

ارتباط کارساز جهاد کشاورزی با مخاطبان ضرورت انکارناپذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خلیل نیکشاد عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مسئولان روابط عمومی جهاد کشاورزی در اردبیل اظهار داشت: امروز بخش‌های اجرایی و ستادی سازمان از نگاه رسانه‌ای با استفاده از ابزارهای اطلاع‌رسانی پیام‌های خود را به مخاطبان انتقال می‌دهند.

وی تصریح کرد: در چنین شرایطی اطلاع‌رسانی یک ارتباط کارساز ما بین سازمان و جامعه هدفی است که به عنوان تولیدکننده و کشاورز در سنگر تولید مشغول فعالیت می‌باشند.

نیکشاد خاطر نشان کرد: این سازمان در مقایسه با دیگر نهادها، ادارات و ارگان‌ها فعالیت‌های مستقیم با حیات بشری داشته و عموم مردم باید با نحوه تولید و عمل‌آوری محصولات و ارتقای کیفی آن آشنا شوند چرا که نحوه و چگونگی سطح کاری آن در حیات و زندگی بشر تأثیرگذار است.

این مسئول اضافه کرد: اطلاع‌رسانی از این جهت امروزه یک علم تخصصی است و به عنوان یک ضرورت احساس می‌شود که باید توسعه و تقویت پیدا کند.

وی در ادامه بیان کرد: در کشت، فرآوری و تولید مواظبت و انتقال از مزرعه به دست مصرف‌کننده یک مدیریت فرآیند مختص به خود را می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی اردبیل با اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی یادآور شد:‌ روابط عمومی چشم، گوش و زبان سازمان است و مردم حرکات و نحوه جهت‌دهی به فعالیت‌ها را از این طریق رصد می‌کنند.

نیکشاد گفت:‌ با تلاش و سعی روابط عمومی شخصیت حقیقی و حقوقی سازمان در افکار عمومی ترسیم می‌شود و همه به عظمت و جایگاه این نهاد فراگیر پی می‌برند.

وی ادامه داد: ‌روابط عمومی‌هاست که به وجود سازمان با این پیکره عظیمش در افکار عمومی نماد می‌دهد که این یک ضرورت است نه نیاز و در حقیقت احتیاج اقتضایی به شمار می‌رود.

نیکشاد افزود: ما مسئولان، مدیران و کارشناسان باید خودمان را از فعالان عرصه روابط عمومی بدانیم که در این صورت با نگاه علمی به روابط عمومی اطلاع‌رسانی‌هایمان کامل و جامع می‌باشد.

در ابتدای این نشست هم‌اندیشی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل برگزاری چنین جلسات هم‌اندیشی را در راستای هماهنگی و نظام‌مند کردن موضوعات اطلاع‌رسانی که از عناصر مهم مدیریت کلان سازمان است،‌ ضروری اعلام کرد.

جاوید صحرایی تصریح کرد: اکنون که نگاه رئیس سازمان یک نگاه توسعه‌ای و فرا ارتباطی است که همواره بر تأمین مطالبات به موقع مخاطبان تاکید دارند، بایستی ما هم از این ظرفیت بهینه استفاده کنیم و روز به روز به تقویت کانال‌های ارتباطی سازمان با تولیدکنندگان، مصرف‌کنندگان و مسئولان تصمیم‌ساز بیفزاییم.

وی خاطر نشان کرد: این موضوع جز وظایف اصلی روابط عمومی‌هاست و به طور برنامه‌ریزی شده سازماندهی یافته در گفتمان خود کارها و فعالیت‌های سازمان را به سهل‌ترین صورت ممکن بیان کنیم.

صحرایی در پایان سخنان خود با درخواست مجدد برای شفاف‌سازی فعالیت‌های کاری که همراه با توصیه‌ها و راهنمایی‌های فنی و مهندسی این حوزه که در طول سال حرفی برای گفتن دارند از همکاری‌های معاونت‌های مختلف جهاد کشاورزی با روابط عمومی و فعالان رسانه‌ای قدردانی کرد.

انتهای پیام/62004/ک40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول