اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اداری وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد

توسعه اقدامات رفاهی کارکنان در وزارت جهاد کشاورزی

مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: سیاست و اولویت اصلی این اداره توسعه و بهبود اقدامات رفاهی، انگیزشی، بیمه کارکنان و بازنشستگان است.

توسعه اقدامات رفاهی کارکنان در وزارت جهاد کشاورزی

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رامین میرزایی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مدیران امور اداری، رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی سراسر کشور و ادارات کل وابسته که در سالن باغستان قزوین برگزار شد، اظهار داشت:‌ برای عملیاتی شدن این سیاست، طرح جامع رفاهی برای کارکنان در دست اقدام است که بزودی اجرا می‌شود.

وی طرح مطالعه رضایتمندی شغلی پرسنل و همچنین فرسودگی شغلی را از موضوعات مهم در دست اقدام امور اداری و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی ذکر کرد.

میرزایی به اولویت‌ها و اهداف راهبردی طرح جامع رفاهی کارکنان اشاره کرد و گفت: توسعه تقویت سطح رفاهی، ورزش همگانی، استفاده بهینه از امکانات موجود و نظام‌مند کردن وضعیت رفاهی کارکنان و بازنشستگان از موضوعات مهم در اجرای این طرح است.

وی اجرای تکالیف قانونی برای استخدام ناظران و سهمیه غیر ناظران، ساماندهی و بهسازی فضای اداری با محوریت تجمع ساختمان‌ها، توجه به انبارهای موجود در سازمان‌ها، استقرار سیستم یکپارچه اداری و اصلاح الگوی مصرف اداری را از اهداف دیگر این طرح در راستای توسعه بخش کشاورزی در سطح کشور برشمرد.

مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی واگذاری تصدی‌گرایی، تفویض اختیار به سطوح اجرایی و استفاده بهینه از توانمندی‌های بخش غیردولتی را در اجرای این طرح مهم دانست.

میرزایی ارتباط بین ستاد وزارت با استان‌ها و ارتباط مدیران امور اداری سازمان جهاد کشاورزی استان‌ها را با یکدیگر؛ عامل مهمی در انتقال تبادل عملکرد، نظرات و تجربیات در بین استان‌ها عنوان کرد.

این مسئول تصریح کرد: مطالعه علمی و شغلی به روز مدیران امور اداری سازمان‌ها می‌تواند راهگشای حل بسیاری از مشکلات کارکنان شود.

مدیرکل دفتر امور اداری، رفاه و پشتیبانی وزارت جهاد کشاورزی از مدیران امور اداری سازمان‌های جهاد کشاورزی استان‌ها خواست تا بانک اطلاعاتی دقیق از وضعیت پرسنلی مجموعه سازمان خود تدوین کنند.

انتهای پیام/2667/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول