اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی:

میناب نیازمند تحرک و انگیزه است

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جامعه میناب نیازمند تحرک جدی است، گفت: این شهرستان دچار بی‌انگیزگی و خمودی است.

میناب نیازمند تحرک و انگیزه است

به گزارش خبرگزاری فارس از میناب در شرق هرمزگان، سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی صبح امروز در جمع خیران و نیکوکاران شهرستان‌های میناب و سیریک با اشاره به آیه 26 سوره آل عمران اظهار داشت: تمام امور هستی توسط خداوند تبارک و تعالی اداره می‌شود.

وی افزود: در این دنیای فانی تنها اقدامی که هرگز از بین نمی رود و برای همیشه ماندگار خواهد بود عمل نیک و خیر است.

نماینده مردم میناب، جاسک، رودان، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه مهم‌ترین عامل کمبود جمعیت خیرین در میناب را رکود اقتصادی منطقه عنوان کرد و بیان داشت: زمانی منطقه در زمینه امور خیر فعال می‌شود که با تلاش همگانی از سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و تجار حمایت شایسته صورت گیرد.

هاشمی نخل ابراهیمی افزود: وقتی که منطقه‌ای از نظر اقتصادی بالغ و بالنده شود تعداد افراد متمکن آن افزایش یافته و نتیجه آن نیز در مراسمی نظیر آئین گلریزان نمود پیدا می‌کند.

این نماینده مجلس با تاکید بر این مطلب که مشارکت در امور عام المنفعه از مهم‌ترین فعالیت‌ها در یک جامعه به شمار می رود، اظهار داشت: علم بدون نشر، مُلک بدون سیاست و ثروت بدون تجارت و بخشش هر سه محکوم به فنا شدن هستند.

عضو کمیسیون بودجه مجلس شورای اسلامی شرایط فعلی شهرستان میناب را به بی انگیزگی و خمودی تعبیر کرد و گفت: جامعه میناب نیازمند تحرک جدی و جهادی است.

وی بیان کرد :باید زمینه ای فراهم شود تا کار، تلاش و خلاقیت در سطوح مختلف مردم و ادارات به صورت الگو در آید.

انتهای پیام/80004/خ30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول