اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

سومین مرحله مانور اطفاء حریق در بنادر صیادی هرمزگان برگزار شد

سومین مرحله مانور اطفا حریق در راستای ارتقا ایمنی در شناورهای صیادی و آشنایی و آمادگی کنترل آتش با حضور فرماندهان شناورها و پرسنل آنها به انجام رسید.

سومین مرحله مانور اطفاء حریق در بنادر صیادی هرمزگان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، این مرحله از مانور اطفاء حریق در بنادر صیادی معین حسینه و بستانه در بندرلنگه، باسعیدو و صلخ در قشم و بندر کلاهی در میناب برگزار شد.

سرپرست معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات هرمزگان پیش از ظهر امروز ضمن قدردانی از همکاری تعاونی‌های صیادی مستقر در بنادر صیادی استان در اجرای این کار بر ضرورت آمادگی افراد شاغل در شناورهای صیادی برای مقابله با حوادث و اقدام مناسب در کاهش خسارات تاکید کرد.

عبدالمجید مقصودی در ادامه با بیان اینکه سیاست شیلات استان در فعالیت بنادر صیادی بر وجهه افزایش توان فنی و حرفه‌ای ارکان شناورها و بنادر صیادی  استان تاکید دارد اظهار داشت: ضرورت ایجاد یک تیم حرفه‌ای  امداد ونجات در هر بندر صیادی را با توجه به حوادث  رخ داده در سال‌های گذشته در برنامه‌های شیلات هرمزگان گنجانده شده است.

وی افزود: امید است این مهم با حمایت سازمان شیلات ایران و اداره کل بنادر و تعاونی‌های صیادی در سال 92 به انجام رسد.

مقصودی با اشاره به سیاست‌های شیلات مبنی بر افزایش ایمنی شناورها و بنادر  صیادی و برنامه های آموزشی این اداره کل در سال‌جاری گفت: اقدام لازم برای انجام پیوسته تمرین‌های آمادگی مقابله افراد با شرایط بحرانی در عملیات صیادی و مراکز تجمع این شناورها در بنادر صیادی از اولویت‌های اجرائی شیلات هرمزگان است.

انتهای پیام/88007/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول