اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در چهار ماهه نخست امسال

نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور 5 نمایشگاه موفق را برگزار کرده است

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک گفت: برگزاری پنج نمایشگاه موفق گل و گیاه، مبلمان و دکوراسیون، صنعت پلاستیک، فرش دستبافت و ضیافت از جمله اقدامات این نمایشگاه در چهار ماهه نخست امسال بوده است.

نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور 5 نمایشگاه موفق را برگزار کرده است

علی جعفر محصولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: حضور گسترده مردم و بهره‌برداری صاحبان صنعت و سرمایه از اولین نمایشگاه صنعت پلاستیک و رنگ رزین و صنایع شیمیایی سبب ایجاد صنایع جدید در استان مرکزی و به همراه آن ایجاد کارآفرینی و سرمایه‌گذاری می‌‌شود.

وی تصریح کرد: حضور متراکم و گسترده مردم برای خرید از نمایشگاه ضیافت مسئولان نمایشگاهی را بر آن داشت تا نسبت به آماده‌سازی و توسعه زیرساخت‌های سالن‌های نمایشگاهی جدی‌تر باشند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک یادآور شد: هم‌اکنون اقدامات عمرانی و تسهیلات بیشتر برای شهروندان اراک و استان مرکزی و سایر شهرهای استان‌های همجوار در حال انجام است.

محصولی افزود: از جمله اقدامات عمرانی می‌توان به سنگ فرش سالن پرشیا با بهترین سنگ‌های موجود و مصالح مرغوب، تکمیل سیستم روشنایی محوطه، نصب و ایجاد سیستم‌های سرمایشی جدید اشاره کرد که تا آخر شهریور‌‌ماه به پایان می‌رسد.

وی تصریح کرد: مدیران شرکت نمایشگاهی غرب ایران برآنند تا با ارایه بهترین تسهیلات و خدمات در ایجاد فضایی جذاب و مفرح برای برگزاری نمایشگاه رضایت خاطر همه تولیدکنندگان، صنایع و بازدیدکنندگان را فراهم کنند.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک عنوان کرد: برای برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم مانند ضیافت، پاییزه و بهاره، چندین سازمان و نهاد دست‌اندر کار اجرای این رویداد بزرگ اقتصادی و حمایتی هستند که از جمله می‌توان به سازمان صنعت، معدن و تجارت، مجمع امور صنفی، اداره کل تعزیرات حکومتی، اداره بهداشت محیط و شرکت نمایشگاه‌ها اشاره کرد.

محصولی اظهار داشت: شرکت نمایشگاه‌ها بر اساس درخواست سازمان‌های مسئول و مربوطه و به منظور کنترل قیمت‌ها و تنظیم بازار در مرحله اول ، اقدام به طراحی نمایشگاه می‌کند.

وی ادامه داد: این شرکت تنها موظف به ارایه مکان و زمان مناسب با تصمیمات دیگر سازمان‌ها است و وجود کالاها بر اساس بررسی‌های سازمان مذکور صورت می‌گیرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک تاکید کرد: وجود احتمالی برخی اقلام نامرغوب و یا غیر استاندارد از حیطه نظارت و تشخیص شرکت نمایشگاه‌ها خارج است و کیفیت یا مرغوبیت برخی کالاها بر عهده سازمان‌های مربوطه است.

محصولی تاکید کرد: شرکت نمایشگاه‌ها در پی ایجاد فضایی سالم و راحت برای حضور شهروندان و خرید آن‌ها در این مواقع است و هم‌اکنون امکانات بالقوه‌ای در سطح نمایشگاه‌ها از جمله پارکینگ بسیار مناسب، فضای سبز، نمازخانه، اینترنت بیسیم و سیستم اطلاع‌رسانی در اختیار همه شهروندان است که این گونه خدمات در سایر شرکت‌های نمایشگاهی در ایران با دریافت هزینه همراه است ولی در این شرکت به صورت رایگان عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: با همه تلاش‌های چند ساله اخیر میزان بازدیدکنندگان از تمام نمایشگاه‌ها در طول سال به بیش از 25 میلیون نفر تخمین زده می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی غرب کشور در اراک گفت: شرکت نمایشگاه‌ها برای انجام خدمات جدید و ساختارهای نو از تمام سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان برای ارایه پیشنهادات و مشارکت در امر ساخت، دعوت به همکاری می‌کند.

محصولی در پایان عنوان کرد: اکنون شرکت نمایشگاه‌های غرب ایران در اراک با توجه به موقعیت ممتاز جغرافیایی در این شهر آماده پذیرش همه سرمایه‌گذاران برای عقد قرارداد و مشارکت در برنامه‌های عمرانی است.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول