اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌های کرج خبر داد

راه‌اندازی بازارچه فروش در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه کرج

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج از راه‌اندازی بازارچه فروش در دومین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه این کلانشهر خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال طراحی محوطه مهمترین نقش را دارد.

راه‌اندازی بازارچه فروش در نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه کرج

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج، عباس زارع اظهار داشت: با توجه به بازتاب مطلوب اولین نمایشگاه بین‌المللی گل و گیاه در سال گذشته، باید شرکت صنایع وابسته نسبت به گل و گیاه در نمایشگاه امسال بیشتر شود.

وی با تاکید بر جانمایی مطلوب غرفه‌ها در نمایشگاه افزود: مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در نمایشگاه امسال نیز حضوری پررنگ دارند و به آنها غرفه اختصاص داده می‎شود.

*شهروندان با پروسه تولید گل و گیاه آشنا می‌شوند

این مسئول در ادامه بر حضور شرکت‌های تولیدکننده گل و گیاه از کشورهای خارجی مانند ترکیه تاکید و عنوان کرد: از این شرکت‌ها دعوت به عمل آمده است.

زارع بر طراحی 40 غرفه محوطه‎سازی تاکید کرد و یادآور شد: در جریان برپایی نمایشگاه باید پروسه تولید به مردم نشان داده شود.

*راه‌اندازی بازارچه فروش در نمایشگاه گل و گیاه

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج اضافه کرد: در نمایشگاه امسال باید از فضای داخل گلخانه به عنوان یکی از جاذبه‌های نمایشگاه به نحو مطلوبی استفاده شود.

وی از راه‌اندازی بازارچه فروش در نمایشگاه گل خبر داد و گفت: خیابان طولی که پشت پارک بانوان تا زمین فوتبال واقع شده، به عنوان بازارچه فروش در نظر گرفته شده است.

*در 10 روز آینده نمایشگاه گل 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

این مسئول با تاکید بر استفاده از مبلمان مرتبط با فضای شهری در نمایشگاه، اظهار داشت: باید در این زمینه تکنولوژی جدیدی را در نمایشگاه معرفی کنیم، این مهم در موضوع طراحی منظر و غرفه‎های داخل سالن باید مدّنظر قرار گیرد.

زارع افزود: طی 10 روز آینده نمایشگاه گل و گیاه کرج 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و جانمایی غرفه‌ها و میزان متراژ آن‌ها به طور کامل مشخص شده است.

*طراحی محوطه مهمترین نقش را در نمایشگاه امسال دارد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج با اشاره به اینکه طراحی محوطه مهمترین نقش را در نمایشگاه امسال ایفا خواهد کرد، گفت: فضای سالنی نمایشگاه کرج کم است بنابراین نقطه عطف کار نمایشگاه طراحی محوطه (landscape) می‌باشد.

وی با تاکید بر سرمایه‎گذاری در خصوص حوزه طراحی محوطه عنوان کرد: ظرفیت نمایشگاه امسال نسبت به سال گذشته افزایش داشته است و باید تمامی امور ارتقای کمی و کیفی یابد.

انتهای پیام/2302/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول