اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عضو تجمع ملی دموکراتیک متحد بحرین تاکید کرد

رژیم بحرین به‌دنبال خاموش کردن صدای انقلابیون است/ مبارزه تا تحقق اهداف ادامه دارد

عضو ارشد تجمع ملی دموکراتیک متحد بحرین گفت: مردم انقلابی بحرین به علت ارائه نشدن راه حل‌های سیاسی مناسب از سوی رژیم، مبارزه خود را ادامه می‌دهند.

رژیم بحرین به‌دنبال خاموش کردن صدای انقلابیون است/ مبارزه تا تحقق اهداف ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد المطوع در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه العالم تصریح کرد که انقلابیون بحرین هنوز پاسخی شفاف از رژیم دریافت نکرده‌اند و منتظرند شاه بحرین راه حل و توصیه ای مناسب برای پایان دادن به بحران ارائه کند.

وی افزود: رژیم منامه به جای آنکه راه حلی مناسب و عادلانه ارائه کند، برای خاموش کردن صدای انقلابیون به زور، سرکوب، بازداشت و حبس متوسل شده است و همواره آزادی‌ها را محدودتر می‌کند، اما مردم تا رسیدن به اهداف خود به مبارزه ادامه می‌دهند.

المطوع اظهار داشت: رژیم بحرین ضمن برخورداری از تجهیزات نظامی گسترده، چراغ سبز قدرت های منطقه ای و بین‌المللی از جمله عربستان، امارات و آمریکا را برای سرکوب اعتراضات مردمی دریافت کرده است.

وی با بیان این که رژیم منامه نباید از امتیاز دادن به مردم به منظور جلوگیری از خونریزی ترس داشته باشد، این رژیم را به پرداخت مبالغ کلان به سازمان های خارجی برای بهبوده وجهه اش متهم کرد.

احزاب و جمعیت های مخالف در بحرین روز گذشته با بیان دیدگاه خود درباره راه حل بحران این کشور، بر مردود بودن گزینه امنیتی در بحرین تاکید کردند اما رژیم منامه هنوز واکنش مناسبی به این امر نشان نداده است.

برخی منابع مطبوعاتی از تصمیم شاه بحرین برای ارایه راهکاری برای بحران این کشور خبر دادند که در سطح انجام برخی اصلاحات سطحی برای خاموش کردن صدای اعتراضات است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول