اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خبر داد

دریافت 200 گزارش مردمی از طریق سامانه 124

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان از دریافت 200 گزارش مردمی از طریق سامانه 124 در نیمه نخست ماه مبارک رمضان و دوره فعالیت نمایشگاه طرح ضیافت در این شهرستان خبر داد.

دریافت 200 گزارش مردمی از طریق سامانه 124

محمدحسین احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: صیانت از حقوق مردم از وظایف مهمی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی متناسب با فعالیت خود بر عهده دارند و با بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکاناتی که در اختیار دارند باید در این زمینه پیش‌قدم باشند.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان خاطرنشان کرد: در بحث تامین معیشت مردم این سازمان یکی از متولیان اصلی است که می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق در راستای نظارت بر بازار و جلوگیری از وقوع تخلفات واحدهای تجاری زمینه رضایت و آسایش بیش از پیش مردم را مهیا کند.

احمدی با اشاره به افزایش تقاضا برای مواد غذایی در ماه مبارک رمضان، بیان داشت: در ایام ماه مبارک رمضان، تقاضا برای خرید برخی از کالاها نظیر مواد غذایی به‌ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن و برنج، خرما و شیرینی‌های مرسوم این ماه افزایش می‌یابد.

وی تصریح کرد: افزایش تقاضای مصرف اقلام فوق سبب می‌شود تا لزوم بازرسی و نظارت بر قیمت، تامین، توزیع و ارائه به موقع کالا و خدمات در این ایام برای جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و بروز تخلفات احتمالی از سوی این قبیل واحدها ضروری باشد.

این مسئول به اجرای طرح نظارتی ویژه ماه رمضان اشاره کرد و گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته درون استان و شهرستان در ماه مبارک رمضان شاهد اجرای طرح ویژه نظارتی بوده‌ایم که در بهبود وضعیت بازار و کاهش وقوع تخلفات احتمالی در سطح شهرستان تاثیر به‌سزایی داشته است.

معاون اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دشتستان عنوان کرد: از بدو شروع ماه مبارک رمضان تا ابتدای مرداد ماه 200 گزارش در ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان به‌صورت حضوری و تلفنی از طریق سامانه پیام‌گیر 124 این اداره دریافت و ثبت شده است.

احمدی با اشاره به نحوه رسیدگی به گزارشات و شکایت‌های مردمی ادامه داد: این گزارشات در اسرع وقت توسط بازرسان زحمت‌کش اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان پیگیری و در صورت محرز شدن تخلف با واحد صنفی متخلف برخورد قاطع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه نظارت ویژه‌ای بر کالاهای پرمصرف شهروندان در ماه مبارک رمضان داریم، متذکر شد: نظارت ویژه‌ای بر قیمت آش، حلیم، زولبیا و بامیه توسط بازرسان انجام می‌شود و به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم واحدهای صنفی مربوط با افزایش قیمت سبب ورود فشار به همشهریان عزیز شوند.

این مسئول اذعان داشت: در بحث نظارت بر بازار و طرح ویژه نظارتی ماه مبارک رمضان مردم یاری‌گر سازمان صنعت، معدن و تجارت هستند و  از همشهریان عزیز درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از واحدهای صنفی مراتب را از طریق تلفن 124 ستاد خبری این اداره اطلاع دهند تا موضوع با دقت پیگیری شود.

انتهای پیام/2452/ن30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول