اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

گچساران فعال‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در پروژه‌های عمرانی است

فرماندار گچساران گفت: گچساران فعال‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در عرصه پروژه‌های عمرانی است.

گچساران فعال‌ترین شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در پروژه‌های عمرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، محمد شفیعی شامگاه شنبه در آخرین جلسه شورای اداری دولت دهم در گچساران اظهار داشت: امروز و در آخرین جلسه شورای اداری دولت دهم مراسم تجلیل از عوامل برگزاری انتخابات از جمله عوامل اجرایی، هیئت نظارت و دیگر دست‌اندرکاران از جمله خبرنگاران رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها برگزار می‌شود که البته تجلیل از خبرنگاران در جلسه‌ای دیگر صورت می‌پذیرد.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در قدردانی از خلق حماسه سیاسی توسط مردم و لزوم همکاری مسئولان با رئیس جمهور منتخب افزود: ما مسئولان نیز در راستای منویات رهبری تعامل و همکاری خود را با دولت روحانی اعلام می‌کنیم.

شفیعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر گفت: تمام ادارات گچسارانی باید دارای شورای فعال امر به معروف و نهی از منکر باشند، همچنین لزوم تشکیل گروه یا گروه‌های تذکر لسانی امری لازم و ضروری است.

فرماندار گچساران با اشاره به سخنان امام جمعه این شهرستان مبنی بر برگزاری نماز جمعه در مصلای این شهرستان از هفته آینده تصریح کرد: مجمع امور صنفی و دیگر ادارات در تهیه زیرانداز برای اقامه نماز نمازگزاران اقدام کنند؛ همچنین در روز جمعه ادارات همجوار مصلای گچساران درهای خود را باز کنند تا نمازگزاران برای انجام امور واجب از امکانات اولیه این ادارات استفاده کنند.

شفیعی ادامه داد: تانکرهای آب سیار توسط ادارات امور عشایر و آبفای شهری در دو طرف مصلای گچساران مستقر می‌شوند تا نمازگزاران برای انجام وضو مشکلی نداشته باشند.

وی از ادارات خواست تا حل شدن مشکلات سیستم سرمایشی مصلا کولرهای آبی خود را روزهای جمعه به محل مصلا برده و پس از پایان نماز به اداره خود برگردانند.

این مسئول، گچساران را یکی از موفق‌ترین شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه پروژه‌های عمرانی دانست و گفت: در حال حاضر افزون بر 340 میلیارد ریال پروژه عمرانی در گچساران فعال بوده که طی روزهای آینده 126 میلیارد ریال دیگر به این مبلغ افزوده می‌شود.

فرماندار گچساران متذکر شد: پروژه‌های دیگر این شهرستان از جمله دوبانده کردن محور امامزاده جعفر با اعتباری افزون بر 60 میلیارد ریال، محور خیرآباد- گچساران 32 میلیارد ریال، مصلای گچساران 20 میلیارد ریال، فاز دوم کمربندی گچساران و ترمیم و مرمت پل عبدالهی از دیگر پروژه‌های فعال این شهرستان است.

به گزارش فارس در این مراسم از فعالان عرصه برگزاری انتخابات تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/82014/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول