اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عسلویه تاکید کرد

لزوم تدوین برنامه زمانبندی و روزشمار معکوس در پروژه‌های عمرانی عسلویه

فرماندار عسلویه بر لزوم تدوین برنامه زمانبندی و روزشمار معکوس در پروژه‌های عمرانی عسلویه تاکید کرد.

لزوم تدوین برنامه زمانبندی و روزشمار معکوس در پروژه‌های عمرانی عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مجید محمودی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی طرح‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در عسلویه به پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری در گذشته از طریق فرمانداری شهرستان کنگان پیگیری می‌شد که بعضی پروژه‌ها به اتمام رسیده و بعضی از آن‌ها در حال فعالیت هستند که جا دارد از زحمات عبدالله نادری بخشدار سابق و همچنین محمد احمدپور بخشدار مرکزی که به‌صورت مجدانه پیگیر مصوبه‌ها بودند  قدردانی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: با استقرار فرمانداری شهرستان عسلویه از این به بعد تمامی پروژه‌ها اعم از مصوبه‌های رهبری و استانی از طریق این فرمانداری پیگیری خواهد شد.

فرماندار عسلویه با بیان این‌که استقرار ناظر مقیم در محل پروژه‌ها از ضروریات است، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها باید نسبت به استقرار ناظر مقیم یا ثابت در پروژه‌ها اقدام جدی به‌عمل آورند و در صورت رعایت نکردن این موضوع توسط هر یک از دستگاه‌ها، مراتب تخلف به بالاترین مقام استانی خواهد رسید.

وی عنوان کرد: در امور فنی فرمانداری و در بازدید از پروژه‌ها، ناقص بودن دیتاهای فنی پروژه‌های مصوب از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری مشاهده شد که با توجه به این‌که این شهرستان در جنوبی‌ترین نقطه استان قرار دارد و از شرایط خاصی بهره‌مند است مدیران اجرایی نسبت به این موضوع تمام اهتمام خود را به خرج دهند تا این نواقص مرتفع شود.

محمودی افزود: تمامی پروژه‌هایی که فعال هستند باید برنامه زمانبندی خود را اعلام کنند که متاسفانه در همه پروژه‌ها چنین چیزی مشاهده نمی‌شود و لازم است در همه پروژه‌ها از برنامه زمانبندی آن‌هم به‌صورت روز شمار معکوس استفاده کنند.

وی یادآور شد: همه مشکلات موجود در حیطه پروژه‌ها باید در جلسات مطرح شود تا نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود و همچنین در حوزه پروژه‌های مصوب مقام معظم رهبری اطلاعات آماری و تکمیلی خود را به ‌صورت دقیق ارائه دهند تا بتوان از مجرای الکترونیکی و به‌صورت آنلاین در اختیار مسئولان استان قرار داد.

انتهای پیام/2451/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول