اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی قزوین خبر داد

گشت‌های ویژه پلیس قزوین در شب‌های قدر

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: پلیس آگاهی گشت‌های ویژه‌ای برای پوشش محلات به خصوص در نقاطی که خودروهای افراد شرکت‌کننده در مراسم احیا پارک می‌شود، پیش‌بینی کرده است.

گشت‌های ویژه پلیس قزوین در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا میرحیدری ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان با اشاره به فرا رسیدن شب‌های قدر اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن شب‌های قدر، تمهیدات ویژه‌ای در بخش ترافیک و بخش انتظامی و امنیتی برای رفاه حال شهروندان در این شب‌ها پیش‌بینی شده است.

میرحیدری با بیان اینکه در این شب‌ها تعداد واحدهای گشت به صورت صد درصدی افزایش می‌یابد، ادامه داد: پلیس آگاهی گشت‌های ویژه‌ای برای پوشش محلات به خصوص در نقاطی که خودروهای افراد شرکت‌کننده در مراسم احیا پارک می‌شود، پیش‌بینی کرده است.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: از شهروندان نیز تقاضا می‌شود در این شب‌ها در صورت برخورد با افراد یا خودروهای مشکوک در اسرع وقت به پلیس 110 اطلاع دهند تا پیگیری‌های لازم در این زمینه نیز به وسیله پلیس صورت گیرد.

میرحیدری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حل مشکلات مردم به صورت محله‌محور عنوان کرد: به منظور برقراری ارتباط بیشتر با مردم استان و رفع مشکلات آنان پس از ماه مبارک رمضان بر اساس برنامه زمان‌بندی هر هفته یک شب در یکی از مساجد محلات حضور پیدا می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت برگزاری این جلسات با محلاتی است که مردم ساکن در آن محلات نارضایتی بیشتری دارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به خلأهای موجود در نیروی انتظامی استان قزوین بیان کرد: مهم‌ترین خلأ موجود در نیروی انتظامی استان مربوط به نحوه رفتار و برخورد برخی از کارکنان با مردم است.

این مسئول عنوان کرد: با توجه به سختی کار مأموران نیروی انتظامی در مواردی مشاهده می‌شود که برخی کارکنان رفتار مناسبی با مردم ندارند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: در زمینه تعالی رفتار کارکنان نیروی انتظامی با مردم که در اولویت برنامه‌های نیروی انتظامی استان قرار دارد، برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری دوره آموزشی تعالی رفتاری کارکنان نیروی انتظامی در تمام رده‌های اجرایی انجام شده است.

میرحیدری اظهار امیدواری کرد با برگزاری این دوره آموزشی که با هدف افزایش آستانه تحمل کارکنان برگزار می‌شود، اشکالاتی که در روند اجرای مأموریت‌ها وجود دارد، تا حد زیادی کاهش یابد.

وی بیان کرد: یکی دیگر از مشکلاتی که در قالب شکایات از سوی مردم مطرح می‌شود، نارضایتی از عوامل وظیفه‌ای است که در نیروی انتظامی به کار گرفته می‌شوند.

این مسئول افزود: به دلیل حجم بالای کار، پلیس ناجا ناچار به به‌کارگیری سربازان وظیفه است که در زمینه اصلاح رفتار آنان با مردم در هنگام انجام وظیفه نیز اقدامات لازم انجام می‌شود.

فرمانده انتظامی استان قزوین عنوان کرد: از مردم استان قزوین انتظار می‌رود هر گونه اطلاعاتی در زمینه پیشنهاد رشوه به مأموران انتظامی استان دارند، از طریق سامانه 197 به مسئولان نیروی انتظامی استان اطلاع دهند.

میرحیدری بیان کرد: در خصوص دیگر مأموریت‌هایی که بر عهده نیروی انتظامی استان قزوین قرار دارد نیز از مردم شریف استان درخواست می‌شود هر گونه نظریه اصلاحی و پیشنهادهای خود را به صورت حضوری و یا تلفنی از طریق سامانه 197 در اختیار مسئولان نیروی انتظامی استان قزوین قرار دهند.

وی همچنین رده رشوه کارکنان نیروی انتظامی قزوین را مورد توجه قرار داد و گفت: بر اساس دستورالعمل سازمان، برای این افراد پاداش در نظر گرفته شده و با افرادی که پیشنهاد رشوه داده‌اند نیز از طریق مراجع قضایی برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.

این مسئول اضافه کرد: از دیدگاه نیروی انتظامی کسی که در این زمینه بی‌توجهی کرده و نسبت به دریافت رشوه اقدام کند، علاوه بر معرفی به دستگاه قضایی، با توجه به چرخه‌ای که در کمیسیون‌های مربوطه تعریف شده است، مجازات و از فعالیت وی در نیروی انتظامی جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/77010/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول