اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

برنامه‌های پلیس در هفته ناجا با رویکرد اجتماع‌محور است

فرمانده انتظامی گیلان گفت: امسال برنامه‌های هفته ناجا با مشارکت مردمی و متفاوت‌تر، رویکرد پیشگیرانه و اجتماع‌محور در گیلان اجرا می‌شود.

برنامه‌های پلیس در هفته ناجا با رویکرد اجتماع‌محور است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد‌رحمتی عصر امروز در جلسه تخصصی به مناسبت هفته ناجا، این هفته را فرصتی برای معرفی نیروی انتظامی و خدمات پلیس به جامعه دانست.

وی اظهار کرد: نیروی انتظامی در تلاش است که با یک برنامه منسجم و اصولی به صورت جمعی طبق روال هر سال برنامه هفته ناجا را با شکوه‌تر از سال قبل برگزار کند.

فرمانده انتظامی گیلان، با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی با انتخاب بهترین روش، برنامه‌های کیفی را در دستور کار خود داده است، اذعان کرد: ارائه خدمات مضاعف پلیس به مردم در این هفته از جمله برنامه‌ها است.

وی برگزاری برنامه‌های نیروی انتظامی در هفته ناجا را به صورت منسجم، علمی، جذاب و با مشارکت مردمی عنوان کرد.

قائدرحمتی با بیان اینکه مردم در برگزاری هفته ناجا نقش ویژه‌ای دارند، تصریح کرد: امسال برنامه‌های هفته ناجا متفاوت‌تر و با رویکرد پیشگیرانه و اجتماع‌محور و به صورت نوآورانه اجرا می‌شود.

وی هفته ناجا را اوج تعامل نیروی انتظامی با مردم برای جلب مشارکت آنها در تأمین و ارتقای امنیت در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: مردم پشتوانه‌ای قوی برای پیمودن راه پرمسئولیت، خطیر و سرنوشت‌ساز پلیس در تأمین امنیت مطلوب هستند.

فرمانده انتظامی گیلان به برنامه‌ریزی برای برقراری ارتباط مطلوب با دستگاه‌های دولتی برای غنی‌سازی برنامه‌های هفته ناجا اشاره کرد و متذکر شد: نیروی انتظامی از حداکثر ظرفیت‌ها، منابع و امکانات دیگر ارگان‌ها و تعامل مردمی برای برپایی هر چه بهتر برنامه‌های هفته ناجا استفاده می‌کند.

سرپرست حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان نیز در نشست مذکور خلاصه‌ای از اقدام‌های پلیس در هفته ناجا را تشریح کرد.

محمدرضا جعفری خیرخواه، از جمله اقدام‌های مهم در هفته ناجا را برگزاری نشست تعاملی با رسانه‌ها برای پوشش برنامه‌های هفته ناجا و نمایش تئاتر خیابانی و اجرای مسابقات نقاشی و... عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول