اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان

مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان معرفی شد

با حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور به عنوان مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان معرفی شد.

مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان پیش از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان با اشاره به فرارسیدن ایام شب‌های قدر و تاکید بر بهره‌مندی از فضائل این شب‌ها اظهار داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند «بیچاره و بدبخت کسی است که ماه رمضان بگذرد و مورد لطف و رحمت خداوند قرار نگیرد.»

مهدی صدفی افزود: هر جامعه و کشور و ملتی روزهای مهمی را دارند که آن را به عنوان روز ملی ثبت می‌کنند و در نظام ما توجه به روزهای ملی از جنبه اعتقادی نیز وجود دارد به طور مثال به مناسبت‌هایی مثل دهه فجر از جنبه اعتقادی نیز نگاه می‌کنیم، زیرا این دهه برگرفته از نهضت حسینی است و نظیر چنین روزهایی نشأت گرفته از شعائر دینی و مذهبی است.

صدفی خاطر نشان کرد: یکی از مسئولیت‌های اصلی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این است که نگاه اعتقادی و تاثیرگذار در جامعه به وجود آورد.

وی با اشاره به روز راهپیمایی روز قدس بیان داشت: امروز شاهد هستیم که دشمنان از این اجتماعات به هراس افتاده‌اند و بسیاری از معادلات دشمنان به واسطه همین حضورها به هم خورده است و حرکت‌های توطئه آمیز دشمن با همین اجتماعات و راهپیمایی‌ها خنثی می‌شود.

این مسئول در ادامه به جنگ 33 روزه حزب‌الله اشاره و عنوان کرد: به گفته یکی از فرماندهان ارشد حزب‌الله راهپیمایی‌های ما مانند بمب اتمی به کمک حزب‌الله آمد.

صدفی اذعان داشت: امروزه سران استکبار برای مذاکره با کشور ما وارد شده‌اند و این به واسطه ترسی است که آنها از اراده ملت ایران دارند و در برابر ملت، نظام و رهبر ما می‌خواهند، سر خم کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان عنوان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی وابسته به نهاد رهبری است و در شهرستان‌ها نیز دفاتری دارد و مسئولیت‌ها به عهده افراد صاحب‌نظر و توانمند گذاشته می‌شود و شورای هماهنگی رفسنجان همواره در مقاطع مختلف پرتوان و مؤثر در تعظیم شعائر مذهبی بوده است.

به گزارش فارس، در پایان این مراسم از تلاش‌های محمدعلی شایگان‌فر مسئول قبلی این شورا قدردانی و حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور به عنوان مسئول جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی رفسنجان معرفی شد.

انتهای پیام/80016/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول